Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.4 w bloku od 2.0 Jak to zrobić ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 11:36, 18 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
zagrzebałem ostatnio w swoich częściach do n2.4 za panewkami!! panewki mają opis opel 2.4 4cyl. i posiadają zestaw potrzebnych dziurek i kosztują ok 95zł ,główne z tej samej firmy kosztują ok 175zł .pozdro


Opis również w Glico jest błędny, proponuje porównać panewki korbowodowe ze starymi wyjętymi z tego silnika...

Cały pic polega na tym że po postawieniu panewki "dogóry nogami" tz. tak żeby sie nie kołysała, przyjmując pion do powieżchni na której stoi panewka, otworki do smarowania rozbryzgowego nie dość że są o innej średnicy to jeszcze w innym miejscu, niepamiętam w stopniach jak to do końca dokładnie jest ale w katalogach np. Glico są rysunki tych panewek i są podabne te kąty, do 2.4 jak pisałem pasuja panewki od 3.0 ale... nie z każdego modelu 3.0 trzeba porównać z panewkami od 2.0 , jeśli są takie same otworki 2.5mm to nie są te panewki! do 2.4 otworek ma mieć średnice 4mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:54, 18 Sty 2006    Temat postu:

jeśli mam panewki z otworkiem niepasującym do" korwobodu Very Happy " to nawet lepiej !! niebende musiał korby zatykać jak zrobie wtryski na denka tłoków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 21:24, 18 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
jeśli mam panewki z otworkiem niepasującym do" korwobodu Very Happy " to nawet lepiej !! niebende musiał korby zatykać jak zrobie wtryski na denka tłoków


Wtrysk na denka tłoków ma schłodzić ... denko... a nie smarować gładz cylidrów... a może sie myle Question ja nic nie wiem... ja tu tylko sprz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:45, 18 Sty 2006    Temat postu:

a niech robi co chce!! może chłodzić lub smarować .ważne żeby tloki niespłyneły,i o to mi chodzi,a na poważnie to wiem co mam zrobic aby było dobrze,rozkminiam już jakisz czas temat i przy okazi pare silników udało mi sie podpatrzeć podczas naprawy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 11:06, 19 Sty 2006    Temat postu:

czaroodziej napisał:


Wtrysk na denka tłoków ma schłodzić ... denko... a nie smarować gładz cylidrów... a może sie myle Question ja nic nie wiem... ja tu tylko sprz...


a co sie dzieje z oliwą spływającą z tłoków - znika?
poza tym w tłoku pod ostatnim (dolnym) pierścieniem są kanały (okna) którymi oliwa sie na gładż przedostaje
wiesz wtrysk oliwy bedzie chyba nawet wydajniej smarował gładz niz jakaś tam dziurka w korbie ...
w wiekszości diesli jest natrysk oliwy na tłoki i niema zadnych dziurek w korbach silniczki robią po 500tys nawet do 100000Km i nic sie nie zaciera ...
a diesel jest bardziej podatny na brak (słabe cisnienie) oliwy ze wzgledu na większe obciazenia na gładzi i na całym układzie korbowotłokowym ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 19:54, 19 Sty 2006    Temat postu:

a nie można jakiś otworków w magistrali wywiercić przy wale korbowym? takich 0.5 mm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:03, 19 Sty 2006    Temat postu:

Def napisał:
a nie można jakiś otworków w magistrali wywiercić przy wale korbowym? takich 0.5 mm?

i tam zapodać dyszki natryskowe od diesla?
zostaje jeszcze podciągnięcie ciśnienia na pompie oliwy i bedzie silnik nie do zatarcia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:33, 20 Sty 2006    Temat postu:

proponuje założyć panewki bez otworków i i pod panewką zrobić kanał 2mm i otworek w kierunku tłoka o średnicy 1,2mm i będzie git falbana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 0:38, 20 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
proponuje założyć panewki bez otworków i i pod panewką zrobić kanał 2mm i otworek w kierunku tłoka o średnicy 1,2mm i będzie git falbana

Fabryczne panewki mają otwory
a w korbach tez jest otworek w 1.9N przynajmniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:22, 20 Sty 2006    Temat postu:

do manty wilkoo tej i240 2.4l zamawiałem panewki z najwyższej pułki u znajomego .kasa niemiała znaczenia więc stanoł na wysokości zadania i ściągnoł od dżentelmenów.te panewki niemiały na korbach wogule otworów w panewkach korbowych,które pużniej wykonałem i silnik działa jak narazie bez zarzutu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:47, 26 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
do manty wilkoo tej i240 2.4l zamawiałem panewki z najwyższej pułki u znajomego .kasa niemiała znaczenia więc stanoł na wysokości zadania i ściągnoł od dżentelmenów.te panewki niemiały na korbach wogule otworów w panewkach korbowych,które pużniej wykonałem i silnik działa jak narazie bez zarzutu

jaki ma przelot silniczek i czy wogule mam apetyt na oliwke ??
mój po remoncie miał lekki apetyt koło 0.2l na 1000km (1.9N)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Nie 8:22, 05 Lut 2006    Temat postu:

Do swojego 2.4 myśle o czymś takim

[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko z kolektorem od R6 to ile cza by mu paliwka zapewnić Question
Czy musiałbym 2 komplet wtrysków zapodać i włanczanych przy danych obrotach Question
Ma ktoś jakiś patent jak i ile paliwa dodać Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Nie 8:32, 05 Lut 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin