Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silnik 1.9

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 1:25, 19 Gru 2005    Temat postu: silnik 1.9

Czy ktos ma moze głowiczke 2.2 na tym silniku
jesli tak to czy zawory 45mm wejdą czy trzeba je zmniejszac na 44mm i czy mozna załozyc do tej głowicy mniejsze zaworki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 14:14, 20 Gru 2005    Temat postu:

Tulejowanie bloku - jaki koszt i pod stare tłoczki czy koniecznie nowe trzeba
bo:
Wymieniałem ostatnio głowice i operacja sie udała - ale pacjent (silnik) nie wytrzymał ... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:06, 20 Gru 2005    Temat postu:

ja tulejowałem jakiś czas temu swój 2.4 i wyszło bardzo ładnie,znajomy rozwiercił mi blok pod tuleje wychonował i przepolerowa gładż poczym wcisnoł tulejki ! po zakończeniu tej trudnej operaci ponownie czasnoł rozwierta i ponownie chonowanie i polerka przy użyciu specjalize szczotki grafitowej zakładanej na chonownice!!przy wciskaniu nowych tulej ważne jest żeby pod tuleja po chonowaniu niebyło żadnych plam czyli nieszlifnientego miejsca bo zostaje tam po wciśnięciu pęcheż powietrza i nieoddaje to miejsce tak ciepła do bloku jak reszta itd.pozdro....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:23, 20 Gru 2005    Temat postu:

zapomniałem napisać o kasie!! więc tak materiał to około 70zł za tuleje goetza,a całość zapłaciłem 620zł z materiałem i dopasowaniem do używanych tłoków w stanie bdb, w cenie miałem jeszcze zrobione tulejki korbowodów i winklowanie korb!cena jest niezła ,zaznaczam znajomy i to wpłyneło nieznacznie na cene Very Happy pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Sob 14:08, 21 Sty 2006    Temat postu: 2.0-2.2-2.4 w bloku 1.9

mam pytanie 1.9 da sie rozwiercić na 2.0 czy trza to tulejować ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Sob 14:15, 21 Sty 2006    Temat postu:

Da się , to częsta przeróbka na zachodzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Sob 17:41, 21 Sty 2006    Temat postu:

GT350TA napisał:
Da się , to częsta przeróbka na zachodzie.


chodzi mi o to czy materiał tulei jest taki jak na powierzchni- blok ma fabryczną tuleje
czy moze jest tam inny materiał ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Nie 14:43, 22 Sty 2006    Temat postu:

Nie trzeba wstawiać tulei, materiał nadaje się na gładź. Cihy chyba nie maja tulei, gładź jest zrobiona w materiale bloku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 17:11, 22 Sty 2006    Temat postu:

GT350TA napisał:
Nie trzeba wstawiać tulei, materiał nadaje się na gładź. Cihy chyba nie maja tulei, gładź jest zrobiona w materiale bloku.


Dzieki za odpowiedz jesli tylko "finanse" pozwolą to bedzie przeróbka na coś ciekawego ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:37, 15 Lut 2006    Temat postu:

Troche z innej beczki
jak do 1.9N założe tłoki od S/SR to czy musze robić podciecie pod zawory jesli dam do głowicy od 2.0 (zawory 42/37mm) wałek 296* czy może nie trzeba nic podcinać ??
głowa splanowana na 101.9 mm a bedzie planowo na 101.4 czy juz nie obniżać ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Czw 9:42, 16 Lut 2006    Temat postu:

B CC napisał:
Troche z innej beczki
jak do 1.9N założe tłoki od S/SR to czy musze robić podciecie pod zawory jesli dam do głowicy od 2.0 (zawory 42/37mm) wałek 296* czy może nie trzeba nic podcinać ??
głowa splanowana na 101.9 mm a bedzie planowo na 101.4 czy juz nie obniżać ??


Bardzo odważny jesteś....

Ciekaw jestem co CI ztego wyjdzie... mam na mysli tak ogromne splanowanie głowicy, jak widac ja ryzykanten nie jestem i zdecydowałem się na splanowanie tylko o 0,2mm ponizej minimalnego wymiaru!
A TY szalejesz prawie do 1mm!!!
Musisz najpierw dowiedzieć się jaki maszwznios zaworków na tymwałeczku 296, a dopiero puznie ew. planować ile obnizyć głowice...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 17:35, 16 Lut 2006    Temat postu:

Oj tam ryzykant od razu jak szaleć to szaleć
jak to mowią "No risk no fun"
a tak poważnie to skoro niemcy wkładają pod 296* wypukłe tłoki to chyba można to zastąpić obniżając dodatkowo głowice ??


najpierw pomierze wszystko na głowicy położonej bez uszczelki jak sie zmiesci i bedzie pracowało to planuje ile sie tylko da - tzn o 0.5 bo taka jest chyba grobość uszczelki po przykreceniu ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 22:59, 26 Lut 2006    Temat postu:

Znalazłem na Ebay głowice splanowaną na 100.35 i to podobno jezdziło wiec bedzie małe planowanie głowiczki ... ciekawe ile sie uda zejść najpierw pomierze czy tłoki wychodzą ponad blok czy nie zeby sie za nisko nie zrobiło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin