Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tarcze na tył do Mani
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 8:08, 09 Wrz 2006    Temat postu:

Def napisał:
Ja kupiłem frezowane Brembo MAX za grosze, 150zł za parę. Za parę TAROX na przód dałem już 600zł


Rowkowane Tar-oxy, czy gładkie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 9:00, 16 Wrz 2006    Temat postu:

frezowane i wiercone coby lepiej ciepło odprowadzały i radośnie pobłyskiwały pod felgą Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 10:45, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Def napisał:
frezowane i wiercone coby lepiej ciepło odprowadzały i radośnie pobłyskiwały pod felgą Smile


WOW!

Towar rewelacyjny i cena spoko.

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 2:02, 18 Gru 2006    Temat postu:

Witajcie,
Przymierzyłem sie już zlekka do remontu mostu no i do wyżej gniecionego tematu tarcz na tył. Wycięte zostały już flansze z blachy 10mm (na laserze) do przykręcenia zacisków. Rysunek flanszy mam z wymiarami. No i pojawiały się pytania (to że toczyć trzeba tarczę bo nie wchodzi na piastę już zauważyłem):

1. Czy kołonierz centrujący dla alusów na tylnej osi jest konieczny? Chciałbym się czasem kiedyś poślizgać... czy nie ma sensu? Bo po założeniu tarczy kołnierza brak. W oryginale też go nie było za dużo :/ Na zagranicznych stronach widziałem, że w jednym przypadku został on dorobiony. Reszta olała.

2. Otwory w tarczy hamulcowej są identyczne jak średnica szpilki. Ale szpilka ma gwint, więc jest osłabiona/węższa. Jak myślicie, toczyć jakieś tuleje na szpilki, zamawiać szpilki z gwintem zaczynającym się wyżej, czy olać temat i założyć na oryginalne szpilki?

Leżeli ktoś się już spotkał z ww problemami to proszę o opinię,
Pozdrawiam, Def


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magic




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Wto 10:25, 19 Gru 2006    Temat postu:

koniecznie szpilki z gwintem wyżej, albo nakręcane tulejki. Nie można oprzeć tarczy na gwincie, bo się wygniecie i będzie luz, a przecież siły są tam znaczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 12:55, 19 Gru 2006    Temat postu:

magic napisał:
koniecznie szpilki z gwintem wyżej, albo nakręcane tulejki. Nie można oprzeć tarczy na gwincie, bo się wygniecie i będzie luz, a przecież siły są tam znaczne


A gdyby tak zrobić jak w niektorych pojazdach - 2 otworki i 2 śrubki ustalające taką tarcze opartą na szpilkach ?? ( widzałęm to w jakimś aucie ale gdzie ?? )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 0:28, 24 Gru 2006    Temat postu:

Hm, a jak to jest z przodem? Tam gwint na szpilce zaczyna się wyżej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 13:56, 29 Gru 2006    Temat postu:

Def napisał:
Hm, a jak to jest z przodem? Tam gwint na szpilce zaczyna się wyżej?


W przednich masz tarczę łapaną do piasty koła od środka na 4 śruby, a szpilki są wbite w piastę.
Może tak, jak proponuje BCC, złapać na dwie dodatkowe śrubki, np M6 z soczewkowymi łebkami na imbus, by się chowały w tarczy. Co do tulejek- zmierz średnicę otworu na szpilkę w bębnie i w tarczy- myślę, że dużo nie odbiega. Skoro bęben nie niszczy gwintu szpilek (mając w tym miejscu grubość 1, może 1,5mm) to tarcza tym bardziej nie powinna (gr. ok. 4-5mm), gdyż całość jest dociśnięta przez felgę. Ale myślę, że pomysł, by ją złapać na 2 śrubki jest dobry.
A długość szpilek mocujących koło będzie dobra?- Piszesz o alumach-tracisz ok. 4-5mm ze wzgl. na grubość tarczy.
Co do kołnierza centrującego felgę- jak chcesz, możesz się pobawić, na pewno nie zaszkodzi.
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 23:43, 30 Gru 2006    Temat postu:

Słuszna uwaga, przecie bęben nie niszczy spilek. Tarcza już ma fabrycznie jedno miejsce na taką śrubę i tak zrobię, dzięki. A z przodem to już obadałem, zupełnie coś innego.

Co do szpilek to też zbadałem, będą za krótkie. Ale wiem już, gdzie zamawiać dłuższe.

Pozdro i dzieki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin