Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Smarowanie!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Czw 12:10, 14 Gru 2006    Temat postu: Smarowanie!!!

Czy mieliscie prblemy ze smaorowaniem w 2.0 cih???? ja dojechałem panewke po 2 tygodniach ostrej jazdy kumpel mówił ze to standart i trzeba przerabiac miske....???wspawac grodzie zeby olej nieuciekał na boki to prawda???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 12:53, 14 Gru 2006    Temat postu:

myśle że to poprostu zaworek "przelewowy" w stopce pompy oliwy u siebie to przerabiałem
tylko zatarł sie na garnku a nie na panewce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Czw 13:07, 14 Gru 2006    Temat postu:

mozesz napisac ze szegułami o tym zaworku???? to bardzo wazne własnie remontuje mante od podstaw:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:52, 14 Gru 2006    Temat postu:

jak zdejmiesz stopke z pompy oliwy to zmierz luz między zębny na pompie nie powinien on przekraczać 0,2mm jeśli luz jest ok to pozostaje stopka pompy. jest w niej taka duża śruba (chyba22) wykręcasz ją (ostrożnie am jest sprezyna) wyjmujesz ze środka sprezynke i zaworek i oglądasz jego powierzchnie czołowa - jeśli jest ok znaczy ładna gładka nie wyszczerbiona i nie powycierana to ok.
powierzchnia stopki nie powinna mieć rys po kołach zębatych pompy - jeśłi ma rysy to warto ją zabielić (splanować) ale tylko wtedy gdy sie stopka wogule do czegoś nadaje.
jeśli ma wzęry to zaglądasz w otwor stopki i patrzysz jaka jest powierzchnia przylgni ( tam gdzie siedział zaworek) jak jest nue poszczerbiona to stopka jesy ok jak jest wyszczerbiona to wymiana stopki
podobno od 2,3D sa stalowe wiec trwalsze.

ja składając silnik dobierałem tryby i stopki z 3 kompletow pomp aby uzyskac luz międzyzębny odpowiedni udało mi sie dobrać tryby z luzem 0,15 ( jak nominał o ile dobrze pamietam wartość )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Pią 9:53, 15 Gru 2006    Temat postu:

dzieki za info na pewno się przydadzą Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 2:04, 18 Gru 2006    Temat postu:

jaki standard? Może ktoś założył odwrotnie panewkę? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Wto 23:49, 19 Gru 2006    Temat postu:

niewiem wątpie a tak wogóle def to niedaleko mieszkamy z tego co słyszałem trzeba na jakies piwo się ustawic i pogadac o manciochach:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 0:31, 24 Gru 2006    Temat postu:

Ha, no jasne! nawet nie zauważyłem że 3city. W nowym roku koniecznie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Wto 11:52, 26 Gru 2006    Temat postu:

Smile dokładnie z Gdyni podobno znasz tez tomka Wink czarna manta 3.0 12v...odezwe się do Ciebie po nowym roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin