Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przekrój głowicy 2.0 CIH
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 21:30, 18 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
jakby to niebyło ściskam łapke za pomysł narysowania,dzięki takiemu stawianiu sprawy w głowach manciarzy rodzą sie pomysły które można wdrożyć do potwora


Dokładnie...
Taka "buża muzgów" czasami czyni cuda...

a ja dalej będę się czepiał... a co czepialski jestem i tyle... to że sie czepiam nie oznacza że się nie myle, a że może powinno być inaczej... co żeby nie było... Twisted Evil

ale... czy sam dolot nie powinien zachować na całej długości jednakowej średnicy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:12, 18 Sty 2006    Temat postu:

czaroodziej napisał:

ale... czy sam dolot nie powinien zachować na całej długości jednakowej średnicy?


Otoż nie Czarku słyszałeś kiedyś o czymś takim jak zwężka Venturiego?
chodzi o zmiane predkości przepływu i zmiany ciśnienia w dolocie podczas napełniania cylindra i odpowiedni zapas "ciśnienia" w kolektorze dzieki czemu sie szybciej cylinder napełnia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 22:14, 18 Sty 2006    Temat postu:

B CC napisał:


Otoż nie Czarku słyszałeś kiedyś o czymś takim jak zwężka Venturiego?
chodzi o zmiane predkości przepływu i zmiany ciśnienia w dolocie podczas napełniania cylindra i odpowiedni zapas "ciśnienia" w kolektorze dzieki czemu sie szybciej cylinder napełnia


Słyszałem... ale to troszke inaczej wygląda... i nie występuje podujnie... a jak się pryjzysz dokładnie to są dwa miejsca zwęzeń... wiem czepiam sie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 23:02, 18 Sty 2006    Temat postu:

czaroodziej napisał:
B CC napisał:


Otoż nie Czarku słyszałeś kiedyś o czymś takim jak zwężka Venturiego?
chodzi o zmiane predkości przepływu i zmiany ciśnienia w dolocie podczas napełniania cylindra i odpowiedni zapas "ciśnienia" w kolektorze dzieki czemu sie szybciej cylinder napełnia


Słyszałem... ale to troszke inaczej wygląda... i nie występuje podujnie... a jak się pryjzysz dokładnie to są dwa miejsca zwęzeń... wiem czepiam sie...


[link widoczny dla zalogowanych]
moze nie najszcześliwiej dobrany przykład ale masz tu opis
jakie przewezenia do czego sie stosuje życze miłej lektury ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 0:23, 19 Sty 2006    Temat postu:

No właśnie wszyscy uważają, że kanał powinien być równej szerokości. No i może słusznie. Jak powietrze płynie równą rurą, to tworzą się lokalne zawirowania przy ściankach, no i powietrze płynie najbardziej intensywnym strumieniem w środku przekroju. A co się stanie w takim łagodnie zawężającym się, wypolerowanym leju? Kto to wie...
Powietrze będzie wpadać do kanału w miarę niezaburzonym strumieniem, o to zadają trąbki wywinięte o 180 stopni, i powinno przyspieszać. Czy zachowa sie jak w zwężce Venturiego? Może tak.

Właściwie to nikt nie wie co z tego będzie. Jest kilka opcji:

1. silnik wogóle nie zapali, za duża ilość powietrza będzie wymagać dużej ilości paliwa, które będzie zalewać silnik

2. Silnik odpali i będzie mocniejszy o 10 koni.

3. Silnik odpali i będzie dużo głośniej pracować - to jest najbardziej prawdopodobne!

Moze zrobimy jakiś konkurs? Albo zaklady Smile

Pozdrawiam i pracuje dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin