Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przekrój głowicy 2.0 CIH
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 17:54, 14 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
to masz głowice 2.2??
jaki masz otworek pod gniazdo?? żeby do wody niewpadło??


To pytanie domnie?? bo jakoś mi umkneło... ta głowica to 2.4 narazie nie mam żadnej 2.2 jak podjade w poniedz. do MG to dokładnie zmieże...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 17:56, 14 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
pozatym wydech chyba jest bardziej narażony na wypalenie !! czemu tam niema gniazd wsadzonych


Bo były a raczej są wymieniane na nowe.. przecie pisałem że za bardzo "zaszaleliśmy" z rozwiertem i jestem zmuszony do wymiany gniazd zaworowych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 17:59, 14 Sty 2006    Temat postu:

Def napisał:
Wracając do zdjęć, nie kumam dlaczego inżynierowie tak bardzo przewęzili w głowicy kanał wydechowy.. o co chodzi? Czy jest sens skracać prowadnicę zaworu i powiększać ten kanał? Na chłopski rozum powinno to dać tyle co dwa kolektory rurowe...


Seryjnie to prowadnicą "chronią" część trzonka zaworowego tak wystającą prowadnicą...

No i na chłopski rozum wywala się całą częśc wystającej prowadnicy... i nie tylko... Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Sob 20:06, 14 Sty 2006    Temat postu:

czaroodziej napisał:
Def napisał:
Wracając do zdjęć, nie kumam dlaczego inżynierowie tak bardzo przewęzili w głowicy kanał wydechowy.. o co chodzi? Czy jest sens skracać prowadnicę zaworu i powiększać ten kanał? Na chłopski rozum powinno to dać tyle co dwa kolektory rurowe...


Seryjnie to prowadnicą "chronią" część trzonka zaworowego tak wystającą prowadnicą...

No i na chłopski rozum wywala się całą częśc wystającej prowadnicy... i nie tylko... Cool

Prowadnica ma zapobiegać przegzewaniu zaworow bo odbiera od nich ciepło ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Sob 22:16, 14 Sty 2006    Temat postu:

...i zapewniają sztywność zaworu i przez to jego dokładne przywieranie do gniazda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Sob 22:17, 14 Sty 2006    Temat postu:

GT350TA napisał:
...i zapewniają sztywność zaworu i przez to jego dokładne przywieranie do gniazda.

dokładnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 23:23, 15 Sty 2006    Temat postu:

Dzięki za info.

Dzięki Monstermanni i Globi za ciachnięcie głowicy, można sobie coś tam na nim przynajmniej pogryzmolić! Wasza praca już nie poszła na marne Wink



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:54, 16 Sty 2006    Temat postu:

no niezłe cacko def-ie! podoba mi sie taka twurczość,niebawem wstawimy blok bo już jest pocięty to będziesz mógł pujśc na całośc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 23:44, 16 Sty 2006    Temat postu:

bardziej by mnie poratowały rysunki odelżonych korb... ale czekam cierpliwie :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:14, 17 Sty 2006    Temat postu:

robi sie robi,temat chwilowo pożucony ale niebawem i to będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 11:41, 18 Sty 2006    Temat postu:

Def napisał:
Dzięki za info.

Dzięki Monstermanni i Globi za ciachnięcie głowicy, można sobie coś tam na nim przynajmniej pogryzmolić! Wasza praca już nie poszła na marne Wink



Hym... będę czepialski...
1- czy oś przepustnicy nie powinna być przesunięta do przodu? Z tego co widze nie jest ona w pionie... więc aby się zamkneła szczelnie musiała by być owalna... a to twoży pewne inne problemy...
2- skąd wiesz że taki a nie inny ma być kąt osadzenia wtryskiwaczy? Na muj gust za bardzo poziomo... ale może się nieznam... Rolling Eyes
3- z tego co oglądałem to same doloty też sa bardziej w poziomie (oprucz 3.0 24v ale to inna bajka...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 11:47, 18 Sty 2006    Temat postu:

każda przepustnica jest owalna - okrągła obracała by sie swobodnie a tak nie jest
Idea a najlepszym rozwiazaniem była by chyba przepustnica suwakowa ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 11:48, 18 Sty 2006    Temat postu:

B CC napisał:
każda przepustnica jest owalna - okrągła obracała by sie swobodnie a tak nie jest
Idea a najlepszym rozwiazaniem była by chyba przepustnica suwakowa ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 18:55, 18 Sty 2006    Temat postu:

Cze,
Zgadza się, przepustnica suwakowa jest najlepszym rozwiązaniem - ale hm.. nie chcę aż tak hardcore'owych rozwiązań. Te kąty są zerżnięte z torowej wersji pewnego Tiumpha. On ma podobny profil kanałów w głowicy, choć nie tak płaski jak opel.


Przepustnica jest owalna i ma zeszlifowane krawędzie pod odpowiednim kątem.

Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:49, 18 Sty 2006    Temat postu:

jakby to niebyło ściskam łapke za pomysł narysowania,dzięki takiemu stawianiu sprawy w głowach manciarzy rodzą sie pomysły które można wdrożyć do potwora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin