Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Project 2.4 CIH Kompressor!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:31, 12 Gru 2005    Temat postu:

chciałem zdementować plotki!! te gażniki dcom 40 tylko weszły niewinnie w kadr aparatu na stole obok!! one od 2 dni wiszą na innym silniczku który czeka na odpał.ja wkładam wtrysk paliwa narazie z orginalnym kolektorem 2.2 na dotarcie jednostki 2.4.a to po to jak wcześniej napisał jeden z kolegów niechce żadnych czerpni na masce i garbów które musiały by sie pokazać nad maską z kolektorem 2.4!!w pużniejszym okresie planuje wybudowanie własnego kolektora,już posiadam wstępne szkice i obliczenia ,jeśli chodzi o zawory to też mam pewne doświadczenia,robiłem pare wózków do wyścigów i rajdów także na ćwiartke pomagałem dłubać.niechwaląc sie tematy niesą obce do końca a i kombinować tez umiem jak naprzykład kółko do regulaci wałka rozrządu.jeśli chodzi o pojedynek ??to jak najbardziej!! tylko z kompresorem będzie niefer kompressor i wolnossący! zanim sie spikniemy na ściganie to jeszcze zejdzie bo buda idzie niebawem do odbudowy ,jeszcze czeba to poskładać i dotrzeć.pozatym ten silnik co teraz mam to nienastawiam sie na straszne moce raczej chcę zobaczyć co moge a naco niemoge sobie pozwolić.założyłem że jak osiągne 180km do 200 to będe zadowolony i pozwoli mi to zdobyc dalsze doświadczenia z kompressorem ,mam w planach poskładać drugi 2.4 i tam juz idzie cała moja wiedza zdobyta w mechanice to znaczy przebudowa magistrali olejowej ,tłoki i korby na zamówienie itd.choć chce dużo pokazać na tej stronie to pozostanie pare tajemnic które niezobaczą światła flesza z aparatu monstermanniaka i ten motor jak będzie miał 200km to bende zawiedziony!! ale to daleka przyszłośc.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Wto 22:13, 13 Gru 2005    Temat postu:

globi napisał:
...jeśli chodzi o pojedynek ??to jak najbardziej!! tylko z kompresorem będzie niefer kompressor i wolnossący! zanim sie spikniemy na ściganie to jeszcze zejdzie... ale to daleka przyszłośc.pozdrawiam



Spoko... taki będe i się sprubje z "kompresorkiem" a co tam , raz się żyje... może(jeśli przegram) zmobilizuje mnie w końcu do jakichś większych experymentów z CIH-em... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 23:29, 13 Gru 2005    Temat postu:

wiesz kompressor będzie odpalany z guzika i po naciśnięciu pedału gazu!!także można przyjąć w pewnym sęsie że będzie też wolnossący,ale jak pisałem wcześniej ,buda do roboty bo jedyne co wyprzedzi żabe to będzie dyfer a tego niechcemy bo sie niebędzie liczyło Very Happy pozdrówka szybkim mani-akom
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:51, 13 Gru 2005    Temat postu:

ostatni post nalezy do mnie pawla czyli globiego niezaóważyłem że mnie niezalogowało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Czw 9:30, 15 Gru 2005    Temat postu:

globi napisał:
ostatni post nalezy do mnie pawla czyli globiego niezaóważyłem że mnie niezalogowało

Pogadajcie z Administratorem waszgo forum... żeby zmienił ustawienia wpanelu administracyjnym jest tam w tabelce coś takiego jak fora a druga pozycja to zezwolenia, wchodzicie w to i ustawiacie np. że piać może tylko zalogowany... i po kłopocie...

Na MR pozmienialiśmy te ustawienia ze wzgledu między innymi na sławnego "Sandmana"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:34, 15 Gru 2005    Temat postu:

to raczej komp mi psikusa zrobił ach te laptoki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:14, 16 Gru 2005    Temat postu:

czarek napisal:
Cytat:
Znam kilka takich "mancioszek" jesdna z nich ostatnio zmieniła właściciela...

jaka manie masz na mysli:
bo ja ostatnio nabylem jedna...........srebrna.............2.4........ Very Happy

Rolling Eyes

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 11:20, 18 Gru 2005    Temat postu:

maciek napisał:
czarek napisal:
Cytat:
Znam kilka takich "mancioszek" jesdna z nich ostatnio zmieniła właściciela...

jaka manie masz na mysli:
bo ja ostatnio nabylem jedna...........srebrna.............2.4........ Very Happy

Rolling Eyes

pozdrawiam


HA... właśnie o tą....
Srebrna przodzik Mating-a felgi 7/8cali... wydech A-grupa... buda 86 a może 88 dokładnienie pamiętam... tak dawo ją ściągnołemdo kraju... silnik jeszcze żyje... ale buda trojszku do roboty... blacharskiej...
To właśnie w niej włożyłem pierszy silnik 2.4, siedzi w nim wałek 296 chba schric-a ścigałem się z niż na ostatniej eliminaci 1/4mili na Bemowie...
Oto kilka fotek...

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Nie 14:29, 18 Gru 2005    Temat postu:

Śmieszne masz opony do ścigania się na ćwiartkę ,może dlatego takie kiepskie czasy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:40, 18 Gru 2005    Temat postu:

GT350TA napisał:
Śmieszne masz opony do ścigania się na ćwiartkę ,może dlatego takie kiepskie czasy?

im wezszeoponki tym mniejsze opory przod załozyc jakies 155 na tył 215-255 niema potrzeby miec szerszych powinno pomoc ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Nie 16:03, 18 Gru 2005    Temat postu:

Jeździłem trochę samochodem, który miał 200 koni i 280 nm , miał gumy z tyłu 205/55 r16 i żadnych problemów z trakcją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 21:27, 18 Gru 2005    Temat postu:

Tjjjaaaaa było kilka osób co też twierdziło że mam zaszerokie gumy... zapodaliśmy te z przodu(wtedy miałem 225/50/15 ) i przekonali się naocznie że byli w błędzie... więcej się nie będę tłumaczył... no może poza rozmirem.. dla tych co nie wiedzą co z tyłu siedzi... 345/35/15 Yokohama... kiedyś Pirellki ale były do bani... jest plan aby na te 11calowe felgi zapodać dragowe opony z USA... na takim rozmiarze śmigał ten dragster Cammaro SS...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:57, 18 Gru 2005    Temat postu:

Cytat:
Jeździłem trochę samochodem, który miał 200 koni i 280 nm , miał gumy z tyłu 205/55 r16 i żadnych problemów z trakcją.



he pytanie co to bylo za auto.....i jak mialo rozmieszczony srodek ciezkosci...
ja na codzien jezdze 260 konnym v8 i mam 17 calowe 245/45 i przyznam ze przydalyby sie odrobine szersze bo przy ostrzejszych startach ze swiatel kola poprostu sie slizgaja i w ten sposob .......... - trace czas.....a logicznie rzecz biorac troche szersza opona popchnela by woz zamiast sie posliznac
wiec zgadzam sie z czarkiem ze 225 na tyle dosyc lekkiej manty to za wasko szczegolnie ze chwali sie prawie 200 konikami

ale............. moze i ja sie myle..............

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 23:14, 18 Gru 2005    Temat postu:

fizyka mówi, że jak zapodasz szerszą oponę, do nacisk się rozłoży na dłuższej lini, siła nacisku na punkt spadnie a współczynnik tarcia pozostaje ten sam (to według tej zasady, że kobieta w szpilce naciska na podłoże bardziej niż czolg na gąsienicach). Nie wiem jak to się ma do praktyki, ale samochody WRC zbyt szerokich opon nie mają...

Za to jakby zmienić współczynnik tarcia... na slicki... to by mialo duże przełożenie na czas. Ale niestety droga impreza!

P.S. gdzie było to camaro SS?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 2:55, 19 Gru 2005    Temat postu:

ok
skoro tak to przyjrzyj sie pod mikroskopem kawalkowi gumy i pomysl....struktura gumy jest taka ze: " w przesadzie" to opona styka sie tylko kawalkami gumy z asfaltem a skoro tak to przy zmniejszeniu powierzchni gumy zwiekszy sie nacisk wiec zwiekszy sie szansa oberwania sie takich przylegajaych kawalkow gumy (i stoimy w miejscu dopoki nasza guma nie zetrze sie do momentu az jej powierzchnia nie wyrowna sie az na tyle azeby jej powierzchnia przylegania zwiekszyla sie na tyle by sie odepchnac ).......................... Rolling Eyes ........... Idea ................wiec zwiekszmy powierzchnie opony dzieki czemu nacisk nie bedzie na tyle duzy zeby zerwac gume i pozwoli nam sie ''bezposlizgowo odepchnac od asfaltu''.............
wrc to slabe porownanie......
mysle ze lepsze beda wyscigi dragsterow (szeroka powierzchnia gladkiej gumy co daje duza powierzchnie przylegania do asfaltu)

.....
sorka jesli sie myle....
...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin