Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.7

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 21:40, 02 Sty 2006    Temat postu: 2.7

mam kilka informacji odnosnie Diesla 2.3
panewki głowne i korbowe sa zupełnie inne niz w benzyniaku
wiec gdyby chciał ktos cos takiego budowac to na panewkach od diesla

Pojawia sie pytanie czy da sie rozwiercic blok z 85mm na 97mm
jak dobrać tłoki
od czego głowiczka
i wysokosc bloku czy jest taka sama czy inna niz w 2.0
i jaki skoki ma 2.3 D bo z obliczen bzdury wychodza... z obliczen wychodzi około 90 mm skoku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:08, 02 Sty 2006    Temat postu:

jak obiecywałem w innym temacie kiedyś!! blok z 2.0 leży już na warsztacie i czeka na chwile czasu i go potne.dowiemy sie wtedy czy 97 siądzie,okaże sie jaka jest gruba ścianka cylindra w miejscu gdzie go niewidać.okazjonalnie również bendzie wiadomo jaka jest gruba magistrala olejowa . odnośnie przerubki na 2.4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 23:21, 02 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
jak obiecywałem w innym temacie kiedyś!! blok z 2.0 leży już na warsztacie i czeka na chwile czasu i go potne.dowiemy sie wtedy czy 97 siądzie,okaże sie jaka jest gruba ścianka cylindra w miejscu gdzie go niewidać.okazjonalnie również bendzie wiadomo jaka jest gruba magistrala olejowa . odnośnie przerubki na 2.4

a moze by tak blok od diesla pociąć ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 14:59, 03 Sty 2006    Temat postu:

Blok od diesla jest o 44 mm wyższy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 15:15, 03 Sty 2006    Temat postu:

jaki skok ma diesel?
bo skoro 2.7 to 2660ccm to przy srednicy 97mm wychodzi cos około 90mm czy cos zle licze?
a moze Diesel ma zupełnie inny skok
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 16:39, 03 Sty 2006    Temat postu:

Diesel ma taki sam skok jak 2.4 czyli 85 mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:02, 03 Sty 2006    Temat postu:

GT350TA napisał:
Diesel ma taki sam skok jak 2.4 czyli 85 mm.

wiec sie cos nie zgadza bo Diesel ma inne tłoki niz 95mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 20:15, 03 Sty 2006    Temat postu:

Wszystko gra skok 85 mm i średnica cylindra 92 mm daje równo 2260cm3.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:24, 03 Sty 2006    Temat postu:

wiec niemieckie 2.7 to jakaś lipa bo przy tym skoku to na max mozna przy tłoczkach 97 zbudować 2.5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 22:14, 03 Sty 2006    Temat postu:

Bo do 2.7 stosuje się wał irmschera lub mantzela o skoku 98 mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:10, 03 Sty 2006    Temat postu:

w jaki sposób zmieści sie wał o skoku 98 w bloku jeśli 2.4 w bloku 2,0 już koliduje o magistrale olejową i jakie muszą być korby bo w 2.4 to właśnie ten element ma niedaleko do magistrali.pozdro i czekam na info w tym ciekawym temacie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 22:18, 04 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
w jaki sposób zmieści sie wał o skoku 98 w bloku jeśli 2.4 w bloku 2,0 już koliduje o magistrale olejową i jakie muszą być korby bo w 2.4 to właśnie ten element ma niedaleko do magistrali.pozdro i czekam na info w tym ciekawym temacie


Pan GT350TA wszystko zmieści... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Czw 10:52, 05 Sty 2006    Temat postu:

Sorki walnąłem się skok u mantzela wynosi 90 mm, jednak jest to dość mało trwały silnik, przynajmniej jego właściciele tak twierdzą , wydaje mi się, że to przez zbyt duże rozwiercenie cylindrów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 11:27, 05 Sty 2006    Temat postu:

GT350TA napisał:
Sorki walnąłem się skok u mantzela wynosi 90 mm, jednak jest to dość mało trwały silnik, przynajmniej jego właściciele tak twierdzą , wydaje mi się, że to przez zbyt duże rozwiercenie cylindrów.


Jesli nie jest to zbyt trwałe to ja rezygnuje
bo robie około 15-25tys.km rocznie (z czego pewnie z połowa przy "intensywnej" jezdzie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin