Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwne pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Czw 21:47, 01 Gru 2005    Temat postu:

Ja będą "czepialskim" zapytam się tylko po co podwujne wtryskiwacze? Skoro można: zamienić na pojedyńcze o większej wydajności ew. podnieść ciśnienie paliwa i na jedno wyjdzie?
Zapodanie dwuch przepustnic nie da tyle powietrza żeby był mus stosować dwa wtryski na jeden cylinder.
Może się nagle okazać że "zalewasz silnik" i efekt będzie odwrotny od zamieżonego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:21, 02 Gru 2005    Temat postu:

może i tak!! prawdopodobnie masz racje ale wychodze z założenia że niewszystkiego sie dowiesz od kogoś i najbardziej cenne są wlasne doświadczenia.jak mani niepojedzie to będzie wiedział że coś nie tak jest!!! dwa wtryski miały by sens gdyby mial jeden zapięty standartowo a drugi dopinany w obrotach na max momęcie obrotowym,ale do tego zastosował bym kompa bardiej wyrafinowanego,no i co za tym idzie wałek ponad 300stopni,a kolektor bym wydłużył żeby dostać jakis momęt na dole! dlugo by pisać .mam pare pomysłów gożej z czasem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Pią 9:21, 02 Gru 2005    Temat postu:

czaroodziej napisał:
Ja będą "czepialskim" zapytam się tylko po co podwujne wtryskiwacze?


Gdzie pisali o podwojeniu wtrysków Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 13:31, 03 Gru 2005    Temat postu:

mały- Opel Fan napisał:
czaroodziej napisał:
Ja będą "czepialskim" zapytam się tylko po co podwujne wtryskiwacze?


Gdzie pisali o podwojeniu wtrysków Question


Gdzieś tam było.. .
Obejzałem Twoje fotki , koncepcji z tymi przepustniczkami.
Bez "wysokiego" wałka ani rusz... przy tak zmienionym dolocie całkiem stracisz elastyczność silnika... wiadomo im dłuższy dolot tym bardziej elastyczny silnik...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:57, 03 Gru 2005    Temat postu:

już o tym pisałem małemu opel-fanowi , moze sie okazać że niechcący zrobi ci konkurencjw na ćwiartke Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 23:10, 03 Gru 2005    Temat postu:

globi napisał:
już o tym pisałem małemu opel-fanowi , moze sie okazać że niechcący zrobi ci konkurencjw na ćwiartke Wink


Może wreszcie pojawi się więcej "mancioszek" na "ćwiartkach"!
Do tej pory spotkałem tylko dwie, jedna to taka niebieska B-CC z silnikiem OHC , swoją drogą tak się odgrażał że mnie oklepie... miał szanse... bo pokrzywiłem zaworki(na 3-cim cylinderku kompresja wynosiła 1 !!0 i jakoś mu się nie udało... zabrakło prawie 3-ch sek.
druga to B taka srebrna z silnikiem 2.4 wałek 296 wydech 4-2-1 z rurkami 2.5" itd. zabrakło mu około 1sek. może było by więcej ale mnie zabrakło trakcji... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:32, 03 Gru 2005    Temat postu:

może kiedyś ja sie postawie moją mani do żaby.ale narazie moja idzie do renowaci!! bo rdza mi tounung przeprowadziła i odciążyła wrotke Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 2:34, 10 Gru 2005    Temat postu:

Mały! Gratuluję pomysłu! pomysł jest dobry!

Ja bym zapodał dwa przepływomierze które mogą pracować w pozycji pionowej, ponad przepływomierzem bym zapodał po jednej "full radius ram pipe" o średnicy przepustnicy, wytoczy Ci takaż taką trąbkę i na to dwa filtry - pewnie tylko od Weberów, kwadratowe o wysokości minimalnie 83mm, bo "skarpety" moga się nie zmieścić....

Długość dolotu będzie porównywalna z weberem poziomym (do tego później wałek 296*)... tylko koszt dwóch przepływek i flacha dla elektronika który to ożywi....

Ja tam trzymam kciuki za ten projekt!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nad100




Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Wto 9:13, 12 Lut 2008    Temat postu:

Z innej beczki...
czy miska olejowa od ascony B diesel będzie pasować do 2.4??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 16:33, 12 Lut 2008    Temat postu:

nad100 napisał:
Z innej beczki...
czy miska olejowa od ascony B diesel będzie pasować do 2.4??


Tak na 99%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nad100




Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Czw 7:44, 14 Lut 2008    Temat postu:

uszczelka miski taka sama jak do 2.0 CIH więc chyba będzie, ale dzięki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
monstermanni




Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 13:37, 16 Lut 2008    Temat postu:

-bez obaw,pasuje idealnie Wink
Pzdr.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin