Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dwa podwojne gazniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dcz19




Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice/Nieborowice

PostWysłany: Nie 13:40, 29 Lip 2007    Temat postu: dwa podwojne gazniki

co nalezy wymienic w silniku 2.0e jesli chce go przerobic na dwa podwojne gazniki? gazniki i kolektory ssace juz mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 21:44, 30 Lip 2007    Temat postu:

Prawdopodobnie jeszcze termostat może być potrzebny - lub dopasować bedzie trzeba od innego silnika CIH np. 1.9 czy 1.6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Pon 23:29, 30 Lip 2007    Temat postu: Re: dwa podwojne gazniki

dcz19 napisał:
co nalezy wymienic w silniku 2.0e jesli chce go przerobic na dwa podwojne gazniki? gazniki i kolektory ssace juz mam.


Obudowe termostatu... przy podwujnych gaziorkach stosowana jest obudowa z silników gażnikowych 2.0N 2.0S z takiej obudowy wychodzi tylko jeden gruby wąż do chłodnicy drugi z chłodnicy idzie bezpośrednio na pompe wody...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nad100




Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Czw 22:59, 01 Lis 2007    Temat postu:

Czy w 2.4 będzie tak samo?
czy coś dodatkowo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 22:13, 02 Lis 2007    Temat postu:

nad100 napisał:
Czy w 2.4 będzie tak samo?
czy coś dodatkowo?

2.4 i 2.2 maja zupełnie inny termostat niż 1.6-2.0 i maja fabrycznie zaślepiony otwór wodny ten nad obudową rozrządu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nad100




Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Sob 1:09, 03 Lis 2007    Temat postu:

Dobrze, ale jeśli mam obudowę termostatu od 2.0N to będzie OK?
A co z aparatem zapłonowym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:56, 04 Lis 2007    Temat postu:

nad100 napisał:
Dobrze, ale jeśli mam obudowę termostatu od 2.0N to będzie OK?
A co z aparatem zapłonowym?


jak dopasujesz termostat od 2.0 do głowicy to może sie uda??
co do zapłonu - najlepiej bezstykowy z 2.0E ewentualnie zwykły przerywaczowy od gaźnikowca ale na hallu lepszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rots zone




Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 17:56, 05 Lis 2007    Temat postu: Re: dwa podwojne gazniki

dcz19 napisał:
co nalezy wymienic w silniku 2.0e jesli chce go przerobic na dwa podwojne gazniki? gazniki i kolektory ssace juz mam.


co jest takiego dobrego w gaźnikach jakieś lepsze osiągi?

jakby gażniki były bit to by do tej pory stosowane były


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
monstermanni




Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 18:36, 05 Lis 2007    Temat postu: Re: dwa podwojne gazniki

rots zone napisał:
jakby gażniki były bit to by do tej pory stosowane były

...były "git",ale w masowej produkcji ze względów ekonomicznych zostały wyparte przez układy wtryskowe.Ukł.gażnikowe były zbyt paliwożerne,pozatym...,aby sprawnie działały,wymagały częstej obsługi:regulacji itd...
,-dziś nadal chętnie stosowane m.in. w silnikach przeznaczonych do celów wyczynowych(sportowych)
Cytat:
co jest takiego dobrego w gaźnikach jakieś lepsze osiągi?

,-dobrze dobrane,wyregulowane oraz zachowane w dobrym stanie technicznym mogą dać spore osiągi...
Pzdr. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 17:12, 02 Gru 2007    Temat postu: Re: dwa podwojne gazniki

monstermanni napisał:
rots zone napisał:
jakby gażniki były bit to by do tej pory stosowane były

...były "git",ale w masowej produkcji ze względów ekonomicznych zostały wyparte przez układy wtryskowe.Ukł.gażnikowe były zbyt paliwożerne,pozatym...,aby sprawnie działały,wymagały częstej obsługi:regulacji itd...


Może bardziej ze wzglądów ekologicznych....


rots zone napisał:

,-dziś nadal chętnie stosowane m.in. w silnikach przeznaczonych do celów wyczynowych(sportowych)
Cytat:
co jest takiego dobrego w gaźnikach jakieś lepsze osiągi?

,-dobrze dobrane,wyregulowane oraz zachowane w dobrym stanie technicznym mogą dać spore osiągi...
Pzdr. Wink


Wedle kilku opisów i katalogów zastosowanie gażnikó w silnikach CIH dodaje 15ps...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nad100




Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Czw 10:22, 24 Kwi 2008    Temat postu:

mam pytanie odnośnie weberów 45
co to za otwór w gaźniku nad trąbkami
do czego służy i czy musi być zaślepiony czy nie?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin