Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kompleksowa przerobka 1,9 CIH

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OPALA




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:46, 08 Maj 2008    Temat postu: kompleksowa przerobka 1,9 CIH

WITAM mam opla rekorda c cupe z 71 z sinikiem takim samym jak w mancie 1,9l CIH

Zdazylem juz dokanac w nim takich zmian jak:

-zmiana glowicy na glowice od frontiery 2,4 (zplanowana) posiada wieksze zawory i hydrauliczna regulacje ponadto ma zrobione kanaly walek jest orginalny od frontiery chociaz niewiem bo mierzylem jego katy i wychodzilo 300 st ?!?
-zamontowalem plaskie tloki zamiast wkleslych,sa jak nowe+szlif byly nadbierane pod zawory bo bez uszczelki dotykaly zaworow.
-chlodnice oleju,
-lekko dochudzilem kolo zamachowe,
-zalozylem elektroniczny zaplon,
-ponadto mam w planie uzyc kolektora wydechowego 4-2-1 lexmaul

*dodam ze silnik juz odpalilem poza autem na starym gazniku po dopasowaniu kolektora ssacego do glowicy 2.4 i jest OK Wink

I tu mam pare pytan:
1.w jaki spsob dobrac najbardziej niekorzystne przelozenie skrzyni biegow
chce uzyc skrzyni 5 getard od manty gsi ?
2.czy mozna zastosowac gazniki motocyklowe mam(membranowe 37mm)
3.jak oceniacie te przerobki na co najbardziej zwrocic uwage,mniej wiecej jaka moc bedzie mialo auto ,JAKIES SUGESTIE ???


POZDRAWIAM KRZYSIEK Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:56, 08 Maj 2008    Temat postu:

Proponuje założyć wtrysk od silnika 2.0 E + kolektor dolotowy od Rekorda 2.2E ewentualnie poziome gaźniki.
Z motocyklowymi można próbować ale przepustnica około 40mm na cylinder . najlepiej od jakichś wielkich pojemności np 1300 lub od jakiegoś krosa 400-600ccm - 1 gar wtedy gaźnik powinien dać rade.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OPALA




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:08, 09 Maj 2008    Temat postu:

pare zdjec Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
myslalem nad mangelsami ale chyba zostawie orginalne kola.....

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
fura w trakcie blacharki

[link widoczny dla zalogowanych]
na czas remontu auta silnik znalazl zupelnie nowe zastosowanie Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OPALA




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:14, 09 Maj 2008    Temat postu:

moze ktos wie gdzie mozna dostac reperaturki do tego zabytku???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 13:22, 13 Maj 2008    Temat postu:

Hejka!
Czy on miał czarny vinyl na dachu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OPALA




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:30, 13 Maj 2008    Temat postu:

Tak mial,nawet w niezlym stanie ale czeba bylo sciagnac do blacharki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin