Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.2 VS 1.9
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 23:32, 28 Lut 2006    Temat postu: 2.2 VS 1.9

Mam takie pytanie odnośnie Tuningu
z czego wyciagne wiekszą moc (tak teoretycznie to 2.2 ma wiekszy potecjał)

z 1.9 robiac nastepujace modyfikacje - głowica 2.2(ekstremalnie splanowana na jakieś 101.5mm lub niżej) z zaworkami 44/40mm wałek 296* cały układ zasilania i elektronika z 2.2

czy z silnika 2.2 - seryjny (no może poza splanowaną głowicą poniżej normy ) z elektronika od 2.2 i wałkiem 296*


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:59, 28 Lut 2006    Temat postu:

niemam za dużej ochoty dziś odpisywać ale pytasz z czego więcej wykrzesasz z 1.9 czy 2.2
odpowieć na to pytanie jest niezwykle prosta 2.4 Very Happy
a tak na poważnie to 2.2 pomijając doprowadzenie go do stanu dobrego ma większy potęćjał bo ma 300cm więcej !!pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 0:14, 01 Mar 2006    Temat postu:

globi napisał:
niemam za dużej ochoty dziś odpisywać ale pytasz z czego więcej wykrzesasz z 1.9 czy 2.2
odpowieć na to pytanie jest niezwykle prosta 2.4 Very Happy
a tak na poważnie to 2.2 pomijając doprowadzenie go do stanu dobrego ma większy potęćjał bo ma 300cm więcej !!pozdro


Ok ile można z 2.2 wyciagnać stosując wałek 296* i planując głowice na max
w 1.9 na wałku 302* niemcy dochodzili do 140-150KM ( przy zaworkach 44/40mm i na gaznikach 40 o ile dobrze pamietam)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Czw 22:07, 02 Mar 2006    Temat postu:

Już Ci (niedowiarku) odpisałem dawno na MR... Jak nic nie zrobisz z zasilaniem to max 150-155ps...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 23:39, 02 Mar 2006    Temat postu:

czaroodziej napisał:
Już Ci (niedowiarku) odpisałem dawno na MR... Jak nic nie zrobisz z zasilaniem to max 150-155ps...



A może byś napisał od Jakiej bety wtryski pasują bo mam dostep do takich czesci i to całkiem tanio ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Pią 7:57, 03 Mar 2006    Temat postu:

Wpisz sobie z gogle numer wtryskiwacza a znajdziesz dardzo duzo ciekawych zeczy o wtryskach. Takich jak do jakiego samochodu , z jaką mocą były stosowane, jaką maja opornośc ile paliwa dają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:29, 03 Mar 2006    Temat postu:

Mały- Opel Fan napisał:
Wpisz sobie z gogle numer wtryskiwacza a znajdziesz dardzo duzo ciekawych zeczy o wtryskach. Takich jak do jakiego samochodu , z jaką mocą były stosowane, jaką maja opornośc ile paliwa dają.

zgadza sie ale chodzi mi konkretnie o zamienniki bo jakos nie uśmiecha mi sie spalić kompa wkładając jakiekolwiek wieksze wtryski ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:17, 04 Mar 2006    Temat postu:

niespalisz sterownika stosująć wtryski o tej samej oporności co wyjęte z silniczka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 20:48, 04 Mar 2006    Temat postu:

globi napisał:
niespalisz sterownika stosująć wtryski o tej samej oporności co wyjęte z silniczka

Co najwyżej nie będą działać...

Nie mam pojęcia od którego silnika BMW są te wtryski co mam ... nie szukałem po modelu a po wydajności...
Gdzies tam czytałem ostatnio, ktoś twierdził że wtryski seryjne od 2.4 mają 195ccm z tego co wiem maja tylko o 5ccm więcej od sryjnych z 2.0... a te z 3.0CIH mają taką samą wydajność co 2.0...
Ja dobierałem wydajność pod większą przepustnice, może za miesiąc (w połowie kwietnia) zmierzymy AFR i wtedy dokładnie będzie wiadomo czy moje obliczenia były prawidłowe.
Wydajność wtrysków nalezy wybrać w stosunku do wielu parametrów silnika i to co pasuje do mojego nie koniecznie musi pasować do innego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:59, 04 Mar 2006    Temat postu:

czarek jeśli możesz to podaj nr swoich wtryskiwaczy to sie rozejrze,jeśli to nietajemnica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 8:46, 08 Mar 2006    Temat postu:

globi napisał:
czarek jeśli możesz to podaj nr swoich wtryskiwaczy to sie rozejrze,jeśli to nietajemnica


Hym.. szło jakoś tak 0280 150 2?? dwóch ostatnich nie pamiętam... jak niezapomne to zerkne pod maske "Żaby". Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 0:12, 31 Mar 2006    Temat postu:

ktoś zapomniał o wtryskach Laughing
a tak poważne to czy nie lepiej poprostu zapodać poziome gazniki??
przecież wtrysk podaje tyle paliwa ile mu komp i przepływka pozwolą
a gaznior ile trzeba i ile sie tylko da upchnać ... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:54, 31 Mar 2006    Temat postu:

czaroodziej napisał:
globi napisał:
czarek jeśli możesz to podaj nr swoich wtryskiwaczy to sie rozejrze,jeśli to nietajemnica


Hym.. szło jakoś tak 0280 150 2?? dwóch ostatnich nie pamiętam... jak niezapomne to zerkne pod maske "Żaby". Wink


Jeśli na końcu jest 205 to są to wtryski od 2.0/2.2 i mają 175ccm
od 2.4 natomiast mają 0 280 150 747 o ile dobrze pamietam i 195ccm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 9:36, 01 Kwi 2006    Temat postu:

B CC napisał:
ktoś zapomniał o wtryskach Laughing
a tak poważne to czy nie lepiej poprostu zapodać poziome gazniki??
przecież wtrysk podaje tyle paliwa ile mu komp i przepływka pozwolą
a gaznior ile trzeba i ile sie tylko da upchnać ... Twisted Evil


Powiem prosto i krutko... nie tz. wcale nie lepiej, na gaziorach (tych podwujnych 0 uzyskasz może do 200-120ps a z wtrysku po odpowiednich przerubkach praktycznie tyle samo i to przy mniejszych nakładach finansowych... a i pużniesza regulacja gażników jest też dosyć kosztowna...

A o wtryskach ?? owszem zapomniałem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Sob 10:25, 01 Kwi 2006    Temat postu:

Zastanawia mnie tylko dlaczego w rajdach wszystkie Manty 400 były na gazniorach i z mocą od 200-220 do nawet 270KM z 2.4 ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin