Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.0 ohc i jego obrobka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reaven41




Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski

PostWysłany: Pią 22:01, 03 Mar 2006    Temat postu: 2.0 ohc i jego obrobka

Od pewnego czasu chodzi mi po glowie obrobka silnika c20ne . wpadlem na pomysl zeby wsadzic tloczki i walek rozrzadu od silnika 20seh ktory legitymowal sie moca 129 koni. I mam pytanie jak wiadomo silnik seh [129 koni] chodzil na starszej wersi komputera i nie mial sondy lambda Niestety silni NE posiada lambde i pracuje na nowszej wersji zasilania bo na motronicu 1.5
Dlaczego wlasnie w sehu brak sondy. Oczywiscie po swapie tych czesci trzeba zrobic strojonko kompa pod nowy walek
Oto roznice miedzy silnikiami c20ne i 20seh
seh ma inne tloki co pozwala dac stopien sprezania 10:1 , ma ostrzejszy walek i brak sondy lambda, brak katalizatora.
Dodam ze silnik c20ne niemcy kreca do 205 koni a 20seh do 218 koni oba silniki pracuja wtedy tylko na walkach 296 stopni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reaven41




Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski

PostWysłany: Wto 19:50, 11 Kwi 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:38, 11 Kwi 2006    Temat postu:

czy seh był wkładany tylko do kadiego gsi? czy jeszcze w czymś go wkładali?wsadzaj powinno banglać bez problemu .z tego co wiem to przy takim silniku znajomy programem podciągnoł bez problemu o 15 km więcej.podkreślam nic niebyło dłubane w silniku .conajwyżej był sprawdzony olej Smile auto jeżdzi na codzień więc miało być rossądnie.jeśli zrobisz obrubke głowicy ważenie układu tłokowo-korbowego plus program to moze być milusio! pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 8:14, 12 Kwi 2006    Temat postu:

BYły te silniki wsadzane do Omegi A.
Też bym wsadzał... a do strojenia użył SMT-6 ostatnio znajomek nabył coś takiego... wsadził do COrrado VR-6, ze strojeniem na hamowni podwoziowej zapłacił 1500zł sam sterownik (nowy) to koszt żędu 1000-1200zł tak więc samo strojenie wyszło raczej tanio... o efektach klepne wieczorkiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reaven41




Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski

PostWysłany: Śro 9:13, 12 Kwi 2006    Temat postu:

Byly w omegach A ale bardzo zadko czesciej spotykane sa w kadecikach GSI oraz Vectrach GT ale Uwaga nie kazda viki GT ma seha Silnik z wierzchu do rozroznienia brakiem sandy lambda oraz tylko 2 szyny na sterowniku Nowsze maja 3 lecz to nie do konca zasada bo silnik 20NE tez nie ma sondy i ma 2 szyny na strowniku. czytalem na pewnym forum ze chlopaki z TTC zrobili z seha 129 koni samym wirusem 148 konikow bez zadnej ingerencji mechanicznej . Aha walek od seha ma inne oznaczenie i tylko potym mozna go odroznic Laughing
PS tabelka powyzej dotyczy silnika c20NE a z Seh'a chlopcy robia 211 koni zawsze to ciut wiecej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k-7




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:13, 31 Maj 2006    Temat postu:

cze tak przy okazji czytałem -
mam tłoki z seh-to tak napoczątku-na sprzedaz 200zł
2.0ne zawsze miały sonde -seh jej nie miał dlatego tez jego moc większa(1 z powodów 130ps) potem jest inna -mniejsza komora spalania w tłoku (stopien 10:1) wałek rorządu różni się od ne 1 stopniem 273seh 274 ne,reszta bez zmian
jesli chcesz się pobawić to coś dopisze (sam to zrobiłem w kadim c gdy miałem 2.0-8v )
można też pomysleć o wałku rozrządu z 1.8 e najostrzejszy z oplowskich montowany seryjnie , kolektor ssący tez 1.8 e ma podwójną przepustnice (lepszy moment na dole-patrz 2.0-16v) obróbka -spasowanie kanałów wlot- wylot i troche jeszcze kosmetyki a niektórzy w 16v się zdziwią
opisywac ten temat mozna długo poprostu trzeba to zrobic i poczuc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k-7




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:17, 31 Maj 2006    Temat postu:

a tak na boku ---smt-6-- bez kogos kto ma doświadczenie i zrobił taką przeróbke(czyli stworzył takie mapy) mozna wyzucic lub wcisnąc komus kto niema najmniejszego pojęcia o niczym-bo chyba wiecie naczym polega oszukanie sterownika w tym urządzeniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:28, 31 Maj 2006    Temat postu:

wiemy wiemy!! najprościej opisując,wszystkie smt odbierają sygnał z orginalnego sterownika i wydłużają go lub skracają ewętualnie opużniają czas podania sygnału itd i żedby to banglało jak czeba to musi być do tego stworzona odp mapka.pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 18:33, 03 Cze 2006    Temat postu:

Fachowcy od strojenia z SMT-6 wiedzą co robia... a ostatnio podesłaliśmy im Celike 2.0 16V silnik z japoni 185ps poprzednio miał też 2.0 16V ale 156ps elektronika była w całości z tego słabszego silnika... pierwszy pomiar wskazał na 156ps czyli tyle co ten słabszy silnik ale z lepszym momentem, po wystrojeniu doszli do 185ps tyle co powinno być... a obecna cena SMT-6 uległa zmianie i dla znajomych mogę mieć po 600 z kawałeczkiem Wink Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:32, 03 Cze 2006    Temat postu:

ale nadal powiem że mega-sqirt kosztuje ok 1000zł i dają do tego czujniki i kabelek do laptoka i programik.wole bazować właśnie na takim czymś .pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin