Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulowane kółko rozrządu do CIH
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
monstermanni




Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 0:39, 04 Gru 2005    Temat postu: Regulowane kółko rozrządu do CIH

Żeby niebyło tu tak nudno...
...zaprezentuję regulowane kółko rozrządu wykonane sporo czasu temu przez kolegę globiego Wink









...i zarazem namawiam odwiedzających nasze forum,do prezentowania/opisywania itp. własnych przeróbek.
Jeżeli będzie większe zainteresowanie takimi tematami to...odsłonimy więcej Wink

Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:43, 04 Gru 2005    Temat postu:

tak jest ,w planach kolejne modyfikacje wspanialych jednostek popendowych naszych fantastycznych wrotkach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Nie 10:01, 04 Gru 2005    Temat postu:

Patent bardzo fajny Very Happy
Zostało one zrobione za pomocą tokarki Question
Czy to przerubka kilku kółek Question
Jeżeli tak to z czego pochodzi środek Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:47, 04 Gru 2005    Temat postu:

zewneczna cześć to orginalne koło a środek to klocek duraluminium PA6.obrobiony na tokarce a pużniej wypolerowany,to jest tańsza opcja,w droższej wersji można zrobić całą zewnęczną część na nowo z pełnym środkiem do zastosowania np.6śrubek kontrujących i wykonać środkową część z materiału PA9.wtedy to byłby już atom nie do zepsucia.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:31, 04 Gru 2005    Temat postu:

zastanawia mnie trwałosc tego kolka ...
czy moze niema obaw juz zostało to przetestowane
i ew gdzie mozna nabyc takie cudo ...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 17:42, 04 Gru 2005    Temat postu:

Anonymous napisał:
zastanawia mnie trwałosc tego kolka ...
czy moze niema obaw juz zostało to przetestowane
i ew gdzie mozna nabyc takie cudo ...


Sory zapomniałem sie podpisać Embarassed ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 21:03, 04 Gru 2005    Temat postu:

Przecie piszą z kiego stopu zostało wykonane...

ps. tematy ciekawe... i napewno interesujące... Cool możemy "posprzedawać " sobie kilka ciekawych kwestji... tuningu CIH-a Cool
Co by Was interesowało... coś mi się obiło o uszy że nie wiecie z czego wziąść większą obudowe do przepływki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 21:58, 04 Gru 2005    Temat postu:

czaroodziej napisał:
Przecie piszą z kiego stopu zostało wykonane...

ps. tematy ciekawe... i napewno interesujące... Cool możemy "posprzedawać " sobie kilka ciekawych kwestji... tuningu CIH-a Cool
Co by Was interesowało... coś mi się obiło o uszy że nie wiecie z czego wziąść większą obudowe do przepływki...


z 3.0 to chyba proste he he


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 22:02, 04 Gru 2005    Temat postu:

B CC napisał:


z 3.0 to chyba proste he he


No widzisz kolego to jednak nie takie proste... mimo ze 3.0 ma większa przepustnice... to okazuje się że przepływki wcale nie ma większej...

Strzelaj dalej.. może trafisz... ale narazie jesteś baaaardzo daleko...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:38, 04 Gru 2005    Temat postu:

ja bym obstawial na bmw-e,przeplywka w modelu 325 2500cm powinna być większa!! niewiem jak z elektroniką ale temat do przejścia,
odnośnie trwałości kółka to niepowinno być problemu bo kiedyś knułem i rozpiłowywałem otworki pod śrubami mocującymi i kołeczkiem i po pyceniu wozem juz 2 latka nic sie nieprzestawiło,a działają tam większe siły ścinające niż na obwodzie koła tam gdzie teraz są imbusy. myślałem czy niezrobić zewnecznej części nowej wytoczyć,wyfrezować i wydłutować.tak żeby kółko było identyko pod łańcuch .można by wtedy zastosować 6 lub 8 imbusów ale niepytałem ile takie coś by kosztowało.pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Pon 20:51, 05 Gru 2005    Temat postu:

globi napisał:
ja bym obstawial na bmw-e,przeplywka w modelu 325 2500cm powinna być większa!! niewiem jak z elektroniką ale temat do przejścia,


No już blisko... ale jeszcze nie tak do końca... BMW ale przynajmniej 3.0 jeśli nie 3.5... i to stare modele i tu pojawia sie mały problem... bo większość śmiga na gazie... okazuje się że towar bardzo chodliwy i cenią sobie całkiem nieżle coś koło 450-500zł. niech wam nie przyjdzie do głowy odrazu podpinać się pod wiązke!!! Spalicie strownik... wiem bo już tak kiedyś zrobiłem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:28, 05 Gru 2005    Temat postu:

ja problem przepływki opanowałem ,po zmianie sterownika zamiast przeplywki będe miał czujnik ciśnienia atmosferycznego z tęperaturą powietrza zasysanego [zespolony]w dolocie.dodatkowo będzie stukówka.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 22:21, 07 Gru 2005    Temat postu:

globi napisał:
ja problem przepływki opanowałem ,po zmianie sterownika zamiast przeplywki będe miał czujnik ciśnienia atmosferycznego z tęperaturą powietrza zasysanego [zespolony]w dolocie.dodatkowo będzie stukówka.pozdrawiam


No tak... w Twoim przypadku to bez sensu posługiwać sie LE-Jetronikiem... kompresor "drosselklapenwispritz" itd. Jetronik by tego pewnie nie pociągnoł... a z takiej czystej ciekawości z czego bieżesz "kompa"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:26, 07 Gru 2005    Temat postu:

sterownik niebawem tez pokażemy!! ja wycelowałem w g60 na początek, a to dla tegoże z mapami zapłonu i wtrysku możemy zrobić cuda cudeńka bo mamy podpisany koantrakt z pobliska parafią,na takie usługi Wink a tak na poważnie to na początek ten sterownik w zupełności wystarczy,zobaczymyczego sie można spodziewać po compressorze w cihu.mapsensor jest do 1bar więc też wystarczy bo pużniej już niestety: JE lub CARILLO.pozdrawiam chłopaków z potencjałem na moc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:15, 08 Gru 2005    Temat postu:

Sterownik o inicjałach MS może?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin