Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.0....3.0 Pomocy!!
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Czw 12:03, 14 Gru 2006    Temat postu: 2.0....3.0 Pomocy!!

witam chciałbym się dowiedziec wszystkiego na temat swapu z 2.0 na 3.0
jakie są problemy co trzeba zrobic i jak takie auto zachowuje sie z tak cieżkim silnikiem jak 3.0 24 v czy wogóle warto??? czy lepiej podłubac starego dobrego ciha 2.0 jak myslicie??????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Czw 18:20, 14 Gru 2006    Temat postu:

3.0 to też cih

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Czw 22:56, 14 Gru 2006    Temat postu:

super ciesze sie ze na to wpadłes:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 23:12, 14 Gru 2006    Temat postu:

Ja jestem za dłubaniem CIH r4 - jak chcesz 6pak to kup commoB bo Manta/Ascona z 6 pakiem to moim zdaniem Tragedia - zbyt duża masa na osi
a co do R4
można fanie zrobić silniczek
np kup zajechane r4 1,6 - dajesz to do tulejowania na 95mm - kupujesz wał'a z 2.2 i tłoki ( tulejujue sie pod konkretne tłoki) głowica z 2.2 ( nie z 2.4 jest wbrew pozorom inna) planujesz głowe na 102,2 (minimum wg Opla) lub mniej wkłafdasz wałek jakiś ostrzejszy np 296* lub więcej
zestrajasz wszystko na wtrysku i lata jak marzenie - taka jest moja wizja ( dlaczego 1,6 ?? bo OC kto zmierzy średnice cylindra w silniku ??)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Pią 9:52, 15 Gru 2006    Temat postu:

jest to dobra wizja,a czy mozna cos zrobic z 2.0????? jakie są sbosoby aby uzyskac lepsze osiągi.Wiezm ze planuje się głowice i odciąza koło zamachowe ale czy istnieją inne sposoby na podłubanie tego silnika?????prosze o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:45, 15 Gru 2006    Temat postu:

jutro powinienem mieć więcej czasu to może ci coś sklece w tym temacie,mam ostatnio problemy z dostępnością komputera z netem po przeprowadce.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Nie 11:15, 17 Gru 2006    Temat postu:

czekam na wiadomosci:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 11:23, 17 Gru 2006    Temat postu:

Według mnie największym problemem jest koło zamachowe... no chyba ze wsadzisz silnik razem ze skrzynią od 3.0 24V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Nie 11:37, 17 Gru 2006    Temat postu:

a skrzynia i most z 2.0 wytrzyma ponad 200 patatajów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:43, 17 Gru 2006    Temat postu:

Pawlo_24v napisał:
a skrzynia i most z 2.0 wytrzyma ponad 200 patatajów?


Niemcy tuningując Asconki zostawiali 4 bieg do 190-200Km i podobno wytrzymywało jak jest z 5 biegiem nie znalazłem informacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 2:15, 18 Gru 2006    Temat postu:

Most wytrzyma, a jak będziesz go katować to nie wytrzyma. Taka stara kaszubska prawda. A jak nie będziesz miał dobrej zawiechy koni i porządnych opon, to i 200 kucy na niewiele Ci się przyda. Dojdziesz do wniosku że prowadzi się jak fura z gnojem i pójdzie na żyletki.

Wogóle temat rzeka dziesięć razy wałowany. 3.0 to porażka, nie wkładaj broń Boże. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Pon 12:04, 18 Gru 2006    Temat postu:

heheh to co ja mam zrobic zeby była mocniejsza i kopała dupy dresom
z vw? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaclaw




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódz

PostWysłany: Wto 13:33, 19 Gru 2006    Temat postu:

Pawlo_24v napisał:
heheh to co ja mam zrobic zeby była mocniejsza i kopała dupy dresom
z vw? Razz


kto ci zalazł za skóre..?
podaj nazwiska,adresy
siee pojedzie,siee załatwi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Wto 19:17, 19 Gru 2006    Temat postu:

hehe az tak nikt mnie niezdenerwował Smile ale dzieki za propozycje:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Wto 11:56, 26 Gru 2006    Temat postu:

mimo tego ze 3.0 jest zbyt cięzki nierezygnuje z tego pomysłu...podobno mozna cofnąc go do tyłu samochodu pociąc tunel tylko jeszcze jedno pytanko jak bede lączył to z skrzynią 5 to sprzęgło z 3.0 niebędzie mi przeszkadzac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin