Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.0....3.0 Pomocy!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 2:00, 27 Gru 2006    Temat postu:

Witaj, sprzęgło z 3.0 24V nie będzie pasować, sprzęgło z 3.0 12V wyciągniętego z omegi również nie będzie pasować. Pasuje za to ładnie sprzęgło z manty.

Wkładaj 3.0, niedługo Trójmiasto będzie trzylitrowym zagłebiem jak tak dalej pójdzie Wink U mnie 3.0 na warsztacie, po tulejowaniu i przed obróbką głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 9:32, 27 Gru 2006    Temat postu:

Jedno małe pytanko... rozumien że chcesz wsadzić 3.0 24V??
To jak juz gdzieś wspomniałem największy probl;em przy tym silniku to sprzegło... a dokładniej to samo koło zamachowe... jeśli masz już ten silnik i porównasz koła od 3.0 24 i chociażby z 2.0CIH (obojętnie jaki CIH oprucz 2.4) to zrozumiesz dlaczego jest to problem... można go ominąć wsadzając skrzynie biegów od tego silnika(3.0 24V).
Co do wagi to w tym przypadku jest znacznie lepiej bo sama głowica jest aluminiowa i ruznica wagowa(około 45kg a dochodzi jeszcze jak sam wspomniałeś przesunięcie środka ciężkości silnika)maleje o około 10kg.[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Śro 12:58, 27 Gru 2006    Temat postu:

heheh Def tez zachorował na 3.0 widze a to chyba po przejazdzce pewną czarną manta z Gdyni Wink a co do sprzęgła to jezeli wejdze z manty to si ale czarodziej pisze ze niewejdzie...Tomek z Gdyni ma sprzęgło z 2 litrówki o ile sie nie myle i najsłabszym punktem jest przyczepnosc opon do ulicy:P tak tak panowie jeszcze troszke i w 3city będa 3potworki smigac hehe pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 20:17, 27 Gru 2006    Temat postu:

Pawlo_24v napisał:
heheh Def tez zachorował na 3.0 widze a to chyba po przejazdzce pewną czarną manta z Gdyni Wink a co do sprzęgła to jezeli wejdze z manty to si ale czarodziej pisze ze niewejdzie...Tomek z Gdyni ma sprzęgło z 2 litrówki o ile sie nie myle i najsłabszym punktem jest przyczepnosc opon do ulicy:P tak tak panowie jeszcze troszke i w 3city będa 3potworki smigac hehe pozdro



Z podpisu i opisu w Twoim poście wynika że chcesz wsadzić 3.0 24V tak?? Więc jak pisąłem... 3.0 24V nie założysz koła zamachowego z 3.0 12V czy też 2.0 &2.2... jest jak narazie z tego co słyszałem(ale nie widziałem) jedna Manta z takim motorem w Polsce ale ze skrzynią od tego silnika... wtedy nie masz problemu ze sprzęgłem... jest za to z tunelem... mus go ciąć... i przerabiać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Śro 21:03, 27 Gru 2006    Temat postu:

mysle ze da się ominąc to sprzęgło w jakis inny sposób a czym w ogóle rózni się sprzęgło w tych dwóch 24v i 12v? to prawie identyczne silniki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Śro 22:29, 27 Gru 2006    Temat postu:

Pawlo_24v napisał:
mysle ze da się ominąc to sprzęgło w jakis inny sposób a czym w ogóle rózni się sprzęgło w tych dwóch 24v i 12v? to prawie identyczne silniki...


Słusznie prawie... a jak w znanej nam reklamie... "prawie robi wielką rużnice..." masz silnik?? jeśli go masz to zobaczysz czemu nie przykręcisz koła zamachowego od karzdego innego CIH-a nawet od 2.4 nie podejdzie notabene które i tak nie pasi do Mantowej skrzyni biegów....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 0:23, 28 Gru 2006    Temat postu:

Hejo,
Z połączenia 24V i skrzyni od manty wychodzi kibel. Kiedyś (ponoć) można było wyłapać koła zamachowe pod taką przeróbkę w Niemczech. Nie wiem czy nadal, nie ryłem tego tematu dalej. Taniej będzie wstawić Getraga 265 (chyba, skleroza postępuje), który jest większy, ale za to tańszy niż mantowa piątka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Czw 1:12, 28 Gru 2006    Temat postu:

napiszcie cos więcej jak połączyc 24v z mantą...da się to zrobic jakos zeby nieciąc tunelu? a moze lepiej sobie odpuscic i załatwic 12v...tam juz lepiej chyba z połaczeniem...tylko ze 24v jakos lepiej się prezentuje po machąRazzRazz i te 200 patatjówSmile i na dodatek mam taki silnik do kupienia w okazyjenj cenie z pełnym osprzętem...a co do cięci atunelu to widziałem wn aniemieckej stronioe dwóch kolesi którzy podjeli się tego tylko,ze trzeb awywalic nagrzewnice i nawiew więc auto pozostaje na lato Razz i sporo rzezbienia...Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reaven41




Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski

PostWysłany: Czw 18:31, 28 Gru 2006    Temat postu:

moze sie przyda swap 3.0 24v do limo
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makkus




Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KraQw

PostWysłany: Czw 19:50, 28 Gru 2006    Temat postu:

Pawlo_24v napisał:
napiszcie cos więcej jak połączyc 24v z mantą...da się to zrobic jakos zeby nieciąc tunelu? a moze lepiej sobie odpuscic i załatwic 12v...tam juz lepiej chyba z połaczeniem...tylko ze 24v jakos lepiej się prezentuje po machąRazzRazz i te 200 patatjówSmile i na dodatek mam taki silnik do kupienia w okazyjenj cenie z pełnym osprzętem...a co do cięci atunelu to widziałem wn aniemieckej stronioe dwóch kolesi którzy podjeli się tego tylko,ze trzeb awywalic nagrzewnice i nawiew więc auto pozostaje na lato Razz i sporo rzezbienia...Sad


jak sześciopak to tylko z 'pociętym' tunelem... bo tak to LIPA... Confused więc radziłbym doszukać skrzyni i wsadzić 3.0 24v bo faktycznie sobie radzi Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 1:02, 29 Gru 2006    Temat postu:

Panie, jak by to było takie proste, to by wszyscy mieli C30SE...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Pią 11:44, 29 Gru 2006    Temat postu:

no dobra,a jezeli chodzi o 3.0 12v? to jaka skrzynia i jakie sprzęgło?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo_24v




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: trójmiasto

PostWysłany: Pią 12:01, 29 Gru 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] juz wczesniej umieszczony link na forum ale bardzo ładnie pokazane sawpowanie 3.0 24v...
no i klamka zapadła 3.0 24v kupione dzisiaj godzina 11:35 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 20:20, 30 Gru 2006    Temat postu:

Pawlo_24v napisał:
http://www.jbfopelteam.nl/ juz wczesniej umieszczony link na forum ale bardzo ładnie pokazane sawpowanie 3.0 24v...
no i klamka zapadła 3.0 24v kupione dzisiaj godzina 11:35 Razz


Gratuluje i podziwiam za odwage...
Co do linka , dosyć dokładnie pokazali co i jak... ale... połączenie Manty z przodem i tyłem Ascony.. Mad Evil or Very Mad lipa... kupa totalna...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteksz3




Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pon 15:59, 22 Sty 2007    Temat postu:

zycze ci powodzenia i duzo wytrwalosci podczas przerobki. ja jestem w trakcie wkladania 2.6 i musze powiedziec ze nie bylo lekko. trwa to juz ponad rok i jeszcze potrwa ze dwa miechy. spowodowane to jest przede wszystkim brakiem czasu. ale u mnie przerobki dotyczyly calego nadwozia i powozia. buda zostala nieco wzmocniona. poza tym przednie i tylne zawieszenie oraz tunel wpasowalem z auta dawcy czyli z omegi a. jednak takie rozwiazanie polecam naprawde ytrwalym i odwaznym. moze jeszcze dzis umieszcze opis swojego auta. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin