Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modernizacja ukł. hamulcowego.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> RENOWACJA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 11:52, 27 Maj 2006    Temat postu: Modernizacja ukł. hamulcowego.

Na forum ostatnio nic się nie dzieje, a mi dowieźli tarcze wentylowane do Manty.
Porobiłem parę zdjęć podczas reanimacji zacisków i przekładki elementów. Może kogoś zainteresują, a może ktoś z czytających również wyśle jakieś materiały z renowacji swojej bryki, by rozruszać forum.

W takim stanie można kupić zaciski do tarcz wentylowanych (wbrew pozorom te zaciski na zdjęciach są całkiem sprawne i możnaby na nich jeszcze jeździć.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ja lubię się bawić.
Po piaskowaniu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podkład...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polakierowane wraz z nowymi elementami...
[link widoczny dla zalogowanych]
Poskładane i gotowe do montażu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tarczą od Zimmermanna...
[link widoczny dla zalogowanych]
Stare hamulce po trzech latach eksploatacji wyglądały tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
A nowe już na aucie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Płyn DOT 5.1, odpowietrzanie i w drogę. (na DOT 5.1 jeżdżę od kiedy poskładałem Mantę do kupy- wymieniłem wtedy wszystkie elementy gumowe w ukł. hamulcowym na nowe, by nie ryzykować że nowy płyn przeżre stare).

Serdeczne podziękowania dla Pawła za kontakt odnośnie zacisków.

Pozdro dla wszystkich. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makkus




Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KraQw

PostWysłany: Sob 20:01, 27 Maj 2006    Temat postu:

nio to pozostaje tylko pogratulować nowych spowalniaczy... Wink
p.s. może inne osoby pójda w Twoje ślady... i zacznie sie tutaj coś dziać... Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:53, 27 Maj 2006    Temat postu:

musze pochwalić robeckiego za wykon renowaci zacisków! widze że niepreferuje druciarstwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i jeszcze jedna sprawa Wink
po założeniu zacisków okazało sie że albo zaciski z tarczami są za ładne albo zawias jest troszki upiprany błotem ale to myśle puki co możemy wybaczyć Wink
oby tak dalej.pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Nie 12:52, 04 Cze 2006    Temat postu:

Poprostu pięknie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 8:03, 05 Cze 2006    Temat postu:

Dziękuję piszącym za miłe słowa, które są jak muza, jak natchnienie do dalszych prac. Wink

Po przejechanych ok.500 km mogę stwierdzić, że hamulce się dotarły i teraz już działają tak, jak powinny, czyli z pełną skutecznością. Twisted Evil

Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Cool

P.S.
A może reszta też by coś przysłała? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 20:56, 10 Cze 2006    Temat postu:

Widac fochowość i kosekwencje w wykonaniu, piaskowanie, podkładzik...

Spużniłem się nieco...
Mogłem zrobić podobną sesje zdjęciową ale nie z malowaniem a z chromowaniem zacisków... bardzo fajny i niezmiernie trały sposób renowacji... teraz moge jedynie zrobić fotki złożonych zacisków...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:06, 11 Cze 2006    Temat postu:

to do dzieła niech sie coś dzieje !! bo na forach akwarystycznych jest większxy ruch Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 16:35, 12 Sie 2006    Temat postu:

czaroodziej napisał:
Widac fochowość i kosekwencje w wykonaniu, piaskowanie, podkładzik...

Spużniłem się nieco...
Mogłem zrobić podobną sesje zdjęciową ale nie z malowaniem a z chromowaniem zacisków... bardzo fajny i niezmiernie trały sposób renowacji... teraz moge jedynie zrobić fotki złożonych zacisków...



A może takie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wink
Pozdrawiam serdecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 22:09, 13 Sie 2006    Temat postu:

Super robota! Jaki podkład i jaką farbę zapodałeś na te 500 stopni? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 10:58, 14 Sie 2006    Temat postu:

Def napisał:
Super robota! Jaki podkład i jaką farbę zapodałeś na te 500 stopni? Very Happy


Chodzi Ci o te czerwone, czy o srebrne?

Jeśli czerwone, to się trochę zdziwisz, bo podkład to Unikor, a lakier to zwyczajny Renolak z Nobilesu. (tanio i dobrze). Wink
Spoko wytrzymuje, powyżej masz fotkę, jak wyglądały stare zaciski po paru latach eksploatacji (morderczej eksploatacji). Nic się nie spiekło na nich. Zimmermanny są lakierowane sprayem- akrylowym podkładem i czarnym matem z Motip-a.
Jeśli chodzi o te srebrne- cóż ciekawostka, którą znalazłem kiedyś w necie.
Pozdrawiam serdecznie. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 13:01, 14 Sie 2006    Temat postu:

Hello,
czeka mnie taka robota z heblami, mam nadzieję że już dziś dopadnę zaciski od 2.2.

Pytam o farbę, bo taką zwykłą usmażyłem osobiście... smród jak cholera, dzień był piękny a droga kręta Smile

dzięki za info jeden problem z głowy!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Pon 15:00, 14 Sie 2006    Temat postu:

ROBECKI napisał:
Def napisał:
Super robota! Jaki podkład i jaką farbę zapodałeś na te 500 stopni? Very Happy


Chodzi Ci o te czerwone, czy o srebrne?

Jeśli czerwone, to się trochę zdziwisz, bo podkład to Unikor, a lakier to zwyczajny Renolak z Nobilesu. (tanio i dobrze). Wink
Spoko wytrzymuje, powyżej masz fotkę, jak wyglądały stare zaciski po paru latach eksploatacji (morderczej eksploatacji). Nic się nie spiekło na nich. Zimmermanny są lakierowane sprayem- akrylowym podkładem i czarnym matem z Motip-a.
Jeśli chodzi o te srebrne- cóż ciekawostka, którą znalazłem kiedyś w necie.
Pozdrawiam serdecznie. Cool


Ta ciekawosta wygląda identycznie jak po chromowaniu... tyle że dodali te złote elementy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Nie 19:51, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Mam pytanie.
Czy da się ubrać koniczynki (felgi 13") na spowalniacze wentylowane Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 6:33, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Mały- Opel Fan napisał:
Mam pytanie.
Czy da się ubrać koniczynki (felgi 13") na spowalniacze wentylowane Question


Powiem szczerze, że nie wiem. Jeżdżę na 15".

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 18:51, 04 Wrz 2006    Temat postu:

ROBECKI napisał:
Mały- Opel Fan napisał:
Mam pytanie.
Czy da się ubrać koniczynki (felgi 13") na spowalniacze wentylowane Question


Powiem szczerze, że nie wiem. Jeżdżę na 15".

Pozdro.


Hejka!
Właśnie wróciłem z garażu, bo się skapłem, że 13" mam na zimówkach.
Co prawda nie koniczynki, ale parametrami prawie takie same, tj. 5,5x13" ET 38 (koniczynki mają ET 37).
I jest problem, bo zacisk jest za duży i nie włażą Evil or Very Mad . Za to fabryczne 14" z GSI się spokojnie mieszczą.

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> RENOWACJA Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin