Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moje B CC
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> MOJE AUTO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:36, 16 Lis 2006    Temat postu: Moje B CC

Mante zakupiłem w grudniu 2003r chyba dokładnie 23 XII ( bosz jak ten czas leci) pierwszy raz wyjechałem nią 4 I 2004r.
Pierwsze wrażenia były niesamowite - ta moc ten brak trakcji ( śniegu pełno leżało) ten wypad całą szerokością z zakrętu i tyłem po chodniku ... nie do opisania - postanowiłem wtedy zaopatrzyć sie w opony ( bo Manta stała na prawie łysych nalewkach)... i jakoś dojeździłem do wiosny.
później Manta przeszła gruntowna poprawkę powłok lakierniczych.
następnej zimy XII 04r. wymiana głowicy i remont dołu ( dzięki pewnym komplikacjom z "nową" głowicą zakończyło sie to tragicznie dla silnika...)
w tej chwili mam już chyba 4 głowice na silniku:
1- oryginał pękła
2- Ktoś mi sprzedał bubla
3- Głowica od 1.9N stan bdb - ale małe zaworki 40/34
4- porządna głowica od 2.0E pojechana na 101.7 polerowane kanały wstawiane gniazda zaworowe + wałek 296* (ale to dopiero VII 06r)
Po remoncie silnika cieszyłem sie autem do VII 05r - kiedy to wstawiłem gaz. Auto stało sie ekonomiczne ale zaczęły sie problemy z maską... Gazownicy tak założyli mikser ze powstał guz na masce po próbie szybszego ruszenia ... ( po roku walki w końcu założyli mikser taki jaki trzeba - ale maska nadal jest uszkodzona...)
Tak jeździłem do X 05r. - wtedy też wymieniłem głowice na tą ostatnią ( po założeniu gazu okazało sie ze w 3 głowicy prowadnice zaworowe są już "słabe" )
auto przejeździło na silniku 1.9N i głowicy od 2.0 jakieś 5tkm po czym zatarłem silnik.
Wybiegł mi na pasy moher ( Babcia jakaś nie patrzac gdzie lezie) hantle do oporu - ale słabo spowalniało to sprzęgło 2 i strzał ze sprzęgła - auto zatrzymało sie w sekundzie ... pojawiła sie chmura z tyłu i zaczęło pić oliwę. ( nie cierpię moherów ... )

na początku tego roku silnik przeszedł kompletny remont - po poprzednim incydencie padł całkowicie.
REMONT:
- wymiana tłoków - i szlif bloku
- Wymiana wszelkich uszczelek i uszczelniaczy
- Wał został zawieziony do szlifierni na sprawdzenie (okazał sie być idealny)
- wymiana pierścieni, panewek, układu rozrządu
- nowa pompa wody i oliwy
- nowy wałek rozrządu 296* Irmscher
to chyba tyle jeśli coś przeoczyłem to postaram sie uzupełnić

auto wyjechało po remoncie silnika 5VII 06r w tej chwili ma przejechane około 6tkm od remontu.


Blok po obróbce - leży sobie w Mani przed składaniem silniczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj Ja - przygotowuje sobie części do montażu
[link widoczny dla zalogowanych]

kolejna aktualizacja niebawem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez B CC dnia Pią 18:23, 22 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 21:42, 18 Sty 2007    Temat postu:

dołączam aktualne fotki - troche ciemne ale jakoś tak wyszło

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a to po spotkaniu ze znakiem {STOP}
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 0:25, 06 Lut 2007    Temat postu:

Powstaje nowy projekt silnika, a własciwie nowa koncepcja dokończenia "starego" silnika
Narazie rozważam wszelkie za i przeciw każdej z modyfikacji
- klasyczny wtrysk od 2.0 + Blos
- układ wtryskowy od 2.2 + Blos na kolektorach 2.0
- układ wtryskowy od 2.2 + Blos na kolektorach 2.2
- Motronic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:30, 15 Lut 2007    Temat postu:

Decyzja zapadła
Głowica + obróbki + osprzęt 2.2 + Blos ( jak finanse pozwolą) gromadzenie gratów trwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Sob 17:11, 24 Lut 2007    Temat postu:

Dziś zdjąłem głowice po tym jak praca auta przestała mi sie podobać - jakieś tydzień temu postanowiłem ze zdejmę.
a oto i efekty :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekty jazdy na LPG ?? czy może coś innego ?? - wszelkie komentarze poproszę na PW


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:55, 07 Mar 2007    Temat postu:

Przyjechała "nowa" głowica i osprzęcik 2.2
za jakiś czas głowa idzie do obróbki i będę zakładał ale troszkę to potrwa ...

Poglądowe foto wałeczka 296* w głowicy widok krzywki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niedługo pojawią sie kolejne fotki ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:48, 19 Kwi 2007    Temat postu:

Zakupiłem dziś BLOS'a może w weekend uda sie już ubrać silniczek w dolot od wtrysku i Blosik ... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 12:43, 14 Maj 2007    Temat postu:

Auto przejechało od założenia Blos'a około 900km
wnioski - spalanie "drastycznie" spadło
minimalny apetyt zaobserwowany na LPG podczas 820km wypadu na zlot
- 8,5L LPG /100km/h jadąc max 100-105 i bardzo płynnie
max zużycie zaobserwowane przy jezdzie mieszanej i szaleństwach zlotowych 13L LPG
ogólne całkowite średnie zużycie podczas tych całych 820Km wyniosło w okolicach 11L LPG

przed założeniem Blos'a minimalnie wychodziło 11L a max 19-20 L LPG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaclaw




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódz

PostWysłany: Wto 19:44, 15 Maj 2007    Temat postu:

ile ten blos..?
gdzie kupiłes..?
ale wiesz co... jak mi Reksoio spalił 12 na trasie do borek to chyba nie tragedia
łun jest dużo cięższy od manty, czyli jakby taki silnik 1,8OHC był w mancie to tez by spalił mniej..!!...?
auto do cywilnej jazdy i niechetnie w nie inwestuje.. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 6:35, 17 Maj 2007    Temat postu:

B CC napisał:
Auto przejechało od założenia Blos'a około 900km
wnioski - spalanie "drastycznie" spadło
minimalny apetyt zaobserwowany na LPG podczas 820km wypadu na zlot
- 8,5L LPG /100km/h jadąc max 100-105 i bardzo płynnie
max zużycie zaobserwowane przy jezdzie mieszanej i szaleństwach zlotowych 13L LPG
ogólne całkowite średnie zużycie podczas tych całych 820Km wyniosło w okolicach 11L LPG

przed założeniem Blos'a minimalnie wychodziło 11L a max 19-20 L LPG


Hejka!
Zapodaj fotki z montażu blosa, jeśli masz.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 21:06, 18 Maj 2007    Temat postu:

ROBECKI napisał:

Hejka!
Zapodaj fotki z montażu blosa, jeśli masz.
Pozdro.


Fotki będą jak tylko znajde troche czasu żeby je zrobić jak coś moge podesłać mms'em jeśli jesteś mocno zainteresowany to podaj tel na PW

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziś udało sie wstawić foto, mam nadzieje że fotki są dość wyraźne. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 18:11, 22 Sie 2008    Temat postu:

21 VIII 2008r. - zaczeło się. po 2 dniach przygotowywań Manta wylądowała w warsztacie Blacharsko-Lakierniczym RSauto.

Kilka fotek z przygotowań Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W tej chwili tyle fotek. Postaram sie uzupełniać co jakiś czas "galerię".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez B CC dnia Pią 18:17, 22 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 21:58, 27 Sie 2008    Temat postu:

kolejna fotka

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzem




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Malbork

PostWysłany: Czw 13:15, 28 Sie 2008    Temat postu:

No proszę to kolejna Manta się uzdrowi Smile proszę tylko o dobrą relację zdjęciową z posuwających się prac Smile bo pomaga mi to przy mojej renowacjai. POWODZENIA i WYTRWAŁOŚCI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 14:10, 29 Sie 2008    Temat postu:

Kilka fotek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


W tej chwili tylko tyle z rozbiórki. mam nadzieje że uda mi się porobić zdjęcia z przebiegu prac blacharskich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> MOJE AUTO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin