Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik i200
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 20:24, 24 Kwi 2006    Temat postu: Silnik i200

Mam pytanie zym dokladnie rożniy sie silniki i200 od serii
poza wałkiem oczywiście (montowane było 296* Irmschera)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:21, 24 Kwi 2006    Temat postu:

wałek był montowany 278* a nie 296* co dawało 125km a nie 110! na temat innych przerubek w silniku nic niewiem bo się niezaglębiałem! a to z prostego powodu! choć manta i200 jest poszukiwanym wozem i podobno niezłym to niepodchodzi mi malowanie i200 wole wersje gsi 2.0 110km.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 21:53, 24 Kwi 2006    Temat postu:

Z tym wałkiem to bardzo Ciekawe bo na Ebay widziałem kilka 296 podpisanych jako wałek do i200

Ale pocieszające jest 1 skoro tam był 278* to mam szanse na troszke wiekszą moc i to na gazniorku ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szpaku




Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kielce

PostWysłany: Wto 8:52, 25 Kwi 2006    Temat postu:

Apropo i200 to jest coś taiego na ebay

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 10:58, 25 Kwi 2006    Temat postu:

Nie jest to seryjne i200
"Motor Leistungssteigerung auf 2,2i mit Unterabu und großer Kopfbearbeitung "
i ma sporo wiecej mocy
"MOTORTEST :

Ein akueller Leistungstest ergab 123 Kw (zu Deutsch 167 PS)"

Chodziło mi o seryjne i200 z tego co wiem to seryjne miało silnik 2.0
- wałek
ale co jeszcze bylo modyfikowane to niemam pojecia
zauważyłem jeszcze że mam taki mościk jak w tej mani ( szkoda że bez szpery)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 20:22, 25 Kwi 2006    Temat postu:

Wałek na pewno był 296 stopni a silnik miał na pewno 125 koni tylko, że miał stopień sprężania 9,6:1 bodajże co przekładało się na kiepskie osiągi(według właścicieli).
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Wto 21:25, 25 Kwi 2006    Temat postu:

Co do manty i200 to powinien sie wypowiedzieć arek99 z bieszczad. on chyba kupił mante pomalowaną w loga i200 moze ma i200 Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 15:28, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Hejka!

Ja się doszukałem takich oto informacji nt. i200:

Produkowany w latach 1983-1984,
poj. siln. 1979ccm, 92kW/125PS przy 5900RPM, max moment 163Nm przy 4700RPM. Stosowano ukł. wtryskowy L- lub LE-Jetronic.
Źródło- Opel Club&Trends- ten niemiecki (luty/marzec 2002). Opisano w nim dość szczegółowo historię Manty.
Natomiast na MT kiedyś był zamieszczony skan i200 po francusku, w którym oprócz powyższych informacji pisało:

ciśn. sprężania 9,4
sprint 0-100= 9,3 sek.
dyfer 3,44.
Nie zgadza mi się tylko pojemność silnika. Francuzi piszą 1956ccm, a przecież i200 powstawało na bazie standardowej 20E, czyli 1979ccm. Pozdrawiam serdecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 20:33, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Dziekuje za wszelkie dane
A co do sprężania to mam sposob na jego podniesienie ... wystarczy sie troche głowiczka pobawić ...
Zobaczymy co z tego wyjdzie jak zaczne tą głowice


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Czw 17:33, 27 Kwi 2006    Temat postu:

Aparat zapłonowy też był inny ,niedług będę miał taki na sprzedaż.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:51, 27 Kwi 2006    Temat postu:

a czym sie rużnił aparat od tego z wersji np gsi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Pią 11:57, 05 Maj 2006    Temat postu:

Miał inną charakterystykę przyspieszenia zapłonu przystosowaną do szybszego wałka i nieco większego stopnia sprężąnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 21:00, 08 Maj 2006    Temat postu:

zastanawiam sie nad pewną sprawą skoro 296* daje w 2.0 13,6% przyrostu mocy czyli 125Km to czy w 2.2 tez da te 13% przyrostu ??
dało by to bez żadnych innych obrobek koło 130KM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 9:56, 09 Maj 2006    Temat postu:

GT350TA napisał:
Aparat zapłonowy też był inny ,niedług będę miał taki na sprzedaż.
Pozdrawiam


Rozumię, że aparat jest z Boscha.
Gdybyś miał chwilę czasu, spisz mi proszę jego numer katalogowy.

Pozdrawiam serdecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 11:15, 09 Maj 2006    Temat postu:

B CC napisał:
zastanawiam sie nad pewną sprawą skoro 296* daje w 2.0 13,6% przyrostu mocy czyli 125Km to czy w 2.2 tez da te 13% przyrostu ??
dało by to bez żadnych innych obrobek koło 130KM

Myślę, że ten wałek dałby nawet więcej gdyby zwiększyć stopień sprężania bo 9,6:1 to trochę mało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> TUNING Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin