Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy wałek 2.0 S
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> SPRZEDAM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 16:44, 09 Maj 2006    Temat postu:

Silniki N nigdy nie miały chydraulicznych popychaczy - wiem bo miałem
a 2.0S był na chydraulice i też mam taki wałek ale nie mierzyłem co i jak z nim. moge go porownać z wałkiem z 1.9N możę cos zauważe ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 17:06, 09 Maj 2006    Temat postu:

2.0 N na pewno fabrycznie był na hydraulikach a 2.0 S na mechanicznych. Ale często ludzie przekładali popychacze jakie mieli akurat pod ręką, miałem 2.0 S z hydraulikami ale nieoryginalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magic




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Śro 7:58, 10 Maj 2006    Temat postu:

a mój kolega ma mantę z silnikiem 2.0S, automat, gaźnik varajetII, popychacze hydrauliczne...( zaznaczam- auto w wersji oryginalnej)- więc co jest grane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 13:03, 10 Maj 2006    Temat postu:

GT350TA napisał:
2.0 N na pewno fabrycznie był na hydraulikach a 2.0 S na mechanicznych. Ale często ludzie przekładali popychacze jakie mieli akurat pod ręką, miałem 2.0 S z hydraulikami ale nieoryginalnie.

W reksie na 100% była chydraulika w 2.0S a w Mancie w N mechanika w 1.9


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Śro 19:59, 10 Maj 2006    Temat postu:

To chyba mało logiczne, że opel wsadzał mechaniczne szklanki do wolnoobrotowego i słabego silnika N a hydraulikę do bardziej wysokoobrotowego i mocniejszego S?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Śro 21:40, 10 Maj 2006    Temat postu:

Paweł_MantaB napisał:
A jak ten wałek ma się do silnika 2.2? Lepszy niż standardowy? Bo mój już chyba umarł...


Gdzieś widziałem dane wałka z 2.2 to było koło 286 stopni. więc zapodając wałek z silnika 2.0E np. manty gsi powinno przybyć kilka kucy w 2.2 Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magic




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Czw 6:31, 11 Maj 2006    Temat postu:

czy ja wiem, czy S to taki wysokoobrotowiec?... Fakt,ze ma wyzszą moc, ale obroty mocy maksymalnej jedynie wieksze o 200 rpm w stosunku do wersji N (5600 rpm, wersja N- 5400 rpm), więc chyba nie ma to znaczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 10:40, 11 Maj 2006    Temat postu:

magic napisał:
czy ja wiem, czy S to taki wysokoobrotowiec?... Fakt,ze ma wyzszą moc, ale obroty mocy maksymalnej jedynie wieksze o 200 rpm w stosunku do wersji N (5600 rpm, wersja N- 5400 rpm), więc chyba nie ma to znaczenia.

ale 1.9N na głowicy od 2.0 i wałku 2.0S da sie rozkrecić do 7500rpm
a seryjne 1.9N max 6 tys. wiec o czymś to świadczy ( zasilanie w paliwo pozostało takie samo 35PDSI)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Czw 21:30, 11 Maj 2006    Temat postu:

B CC napisał:
magic napisał:
czy ja wiem, czy S to taki wysokoobrotowiec?... Fakt,ze ma wyzszą moc, ale obroty mocy maksymalnej jedynie wieksze o 200 rpm w stosunku do wersji N (5600 rpm, wersja N- 5400 rpm), więc chyba nie ma to znaczenia.

ale 1.9N na głowicy od 2.0 i wałku 2.0S da sie rozkrecić do 7500rpm
a seryjne 1.9N max 6 tys. wiec o czymś to świadczy ( zasilanie w paliwo pozostało takie samo 35PDSI)


A ja mam 2.0E zrobione z różnych podpowiedzi i udało mi sie silnik wkręcić na około 8.5 tysia (wczesniej był 3 razy ugotowany do momętu aż sie sam zatrzymał) podczas zawracania poniosło mnie i zrobiłem 3 obroty, poczym silnik mocno zwolnił, teraz manta chodzi jakby cholowała płyte betonową.
Wczesniej silnik na 1 biegu nieudało mi sie wkrecic więcej niż 7 tysi, niewjem dlaczego teraz sie aż tyle wkrecił. Obecna kompresja w cylindrach wacha sie między 6 a 8 atmosfer Smile Jeżdze nią codziennie i niema problemu z odpaleniem. Wniosek że silnik cih to cieżkie bydle do zarżnięcia Smile [/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> SPRZEDAM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin