Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Legalizacja 2,0 -> 3,0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> PROBLEMY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcgregor




Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:27, 25 Kwi 2006    Temat postu: Legalizacja 2,0 -> 3,0

Witam!
Mam taki mały problem: konczymy robić kompletny swap 3,0 dual ram do maniury i niestety nie moge znaleźć warsztatu, który, oczywiście nie za darmo posiadając uprawnienia (50-20 odnośnie modyfikacji) może wystawić opinię, iż auto jest przerobione wedle zasad mechaniki etc... ja takowych nie posiadam, manta jest zrobiona porządnie i problem jest właśnie taki.

Wiem, iż robićie takie modyfikacje hurtem, więc chciałbym może jakieś namiary, lub rady w tej sprawie. Nie wchodzi w gre śmiganie z tym silnikiem, bez zgłaszania go.

ps. jestem z okolic częstochowy, pajęczno

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 10:59, 25 Kwi 2006    Temat postu:

A nie wystarczy zgłosić włożenie silnika 3.0 ??
trzeba to jeszcze badać i legalizować ?? dziwne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcgregor




Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:56, 25 Kwi 2006    Temat postu:

Aby możliwy był przegląd (nawet mając znajomości) potrzebne jest wlasnie takie zaswiadczenie o zmianach konsrukcyjnych, 2,0 na 2,0 nie ma problemu, o nic nikt nie pyta ale w tym przypadku jest to wymagane. A zalezy mi na tym, gdyz potem jakis 'fan' motoryzacji w policyjnym przebraniu sie pokapuje i grozi za to paragraf, także dziekuje Smile

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:25, 25 Kwi 2006    Temat postu:

z tego co wiem to powinna stacja okręgowa coś w tym temacie wiedzieć!! jeśli nie to jakiś żeczoznawca! ale puki co to musisz zdobyć jak najwięcej dokumentacji jakie były silniki wsadzane seryjnie i do tego jakie były chamulce!! z tego co sie orjętowałem to można podnieść moc o 20% i moment obr o 30% bez przerabiania chamulców!! jeśli udowodnisz że 3.0 był seryjnie montowane i robisz np. replike manty i300 to powinno być łatwiej zarejestrować.jeśli sie niedowiesz nic konkretnego to napisz postaram sie coś dowiedzieć konkretnego! pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcgregor




Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:20, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Ok. niezly pomysl, hamulce są od reksia 2,2 narazie założone. Myślę jednak, że się czepną, iż ta buda miała 2,0 i w sumie gdy powiem, że robie nawet replike to i tak musze mieć uprawnienia do zmian w konstrukcji. Tak przynajmniej mi sie wydaje z tego co usłyszalem. Wystarczy, że bede miał opinie, iż wszystko jest ok i nie ma problemu. No nic, bede kombinował. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcgregor




Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:48, 05 Maj 2006    Temat postu:

Znalazłem pare informacji przydatnych, fotki zarejestrownych mant z takimi silnikami, dane i300, ale nie mam nic konkretnego, oficjalnego, jakiegoś folderu tego modelu, albo skanu. Jeżeli mielibyście coś takiego to proszę o maila z załącznikiem Smile [link widoczny dla zalogowanych]

pozdro i thx


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Sob 18:32, 06 Maj 2006    Temat postu:

Ciekawa sprawa...
Za tydzień będziesz miał okazje zapytać się Barana jak ma w dowodzie rej. wpisane... i Adrjana z Radomia... a i Def coś tam kombinuje... ale ci dwaj pierwsi już maja takie silniki... a Adrjan nic nie wspominał o jakich kolwiek kombinacjach i problemach z przeglądem technicznym w Radomiu...
Polska to nie niemcy tam to dopiero się czepiaja... na wszystko musisz mieć TUV... z wpisem że jest to przeznaczone do tego samochodu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 20:52, 08 Maj 2006    Temat postu:

Def przewiduje problemy z rejestracją na przyszły rok dopiero niestety... pisz koniecznie jak tam postępy w sprawie!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 10:15, 09 Maj 2006    Temat postu:

A nie prościej byłoby tak jak mój kumpel zrobił- co prawda w golfie 1, ale za to silnik z audicy 1,8T (ze sprężarką).

Załatwił przegląd na starym silniku, później zrobił przekładkę i zgłosił w Wydziale Komunikacji wymianę silnika, ci wpisali nowy numer w dowód rejestracyjny, a kolejny przegląd przeszedł już bez problemu.
Nie czepiali się, bo przecież stary silnik się rozleciał, więc zamiast remomtować starego rzęcha, założył z audi taki, który pasował i do którego są tańsze i bardziej dostępne części (aha, zwłaszcza do 1,8T! ha, ha, ha). (nie wiem, jak dual wchodzi do manty- widziałem tylko na zdjęciach-, ale zakładam, że skoro wchodzi rzędowy 6-ciopak 3.0, to jest tam tyle miejsca, że nie ciąłeś ani podłużnic, ani przedniego mostu, więc co to za zmiany konstrukcyjne Wink ).

Pozdrawiam serdecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> PROBLEMY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin