Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ciśnienie paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> PROBLEMY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Nie 20:14, 15 Sty 2006    Temat postu: ciśnienie paliwa

Niewjedziałem gdzie zapodać ten temat. Losowo padło tu.
Dożeczy.
Zamontowałem ciśnieniomierz na przewodzie paliwowym. Między pompą paliwa i wtryskami, pod maska dokładnie. Co zaobserwowałem: ciśnienie przy pracy na biegu jałowym pokazuje 2.5bara a przy dodaniu obrotów rośnie do 3 barów. Gdy stoi nieodpalana to do 5h utrzymuje sie ciśnienie w przewodach pokazuje 2 bary. Po całej nocce ciśnieniomierz pokazywał okragłą liczbe 0. Ktoś ma też zamontowany ciśnienie paliwa Question Czy to normalne ze ciśnienie paliwa ucieka Question Cofa sie przez pompe paliwa czy gdzie ucieka Question Dziś po nocce gdy wskaźnik pokazywał 0 niemiałem problemu z odpaleniem manty, odpaliła ładnie. Jeszcze. Moze to urządzenie co powinno być za pompą paliwa to może to powinno trzymac zeby sie paliwo niecofało Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 20:58, 15 Sty 2006    Temat postu:

hm, jak w normalnym samochodzie, takim no.. nieyoungtimerze przekręcasz kluczyk np rano to słyszysz pompe paliwa która wyrównuje ciśnienie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magic




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Nie 21:34, 15 Sty 2006    Temat postu:

Układ paliwowy manty jak każdego innego samochodu jest skonstruowany do zasilania wtryskiwaczy paliwem pod odpowiednim ciśnieniem, przepustowością, oraz czystością paliwa. Nikt nie bedzie montował w nim specjalnych zaworów zwrotnych, bowiem są do niczego nieprzydatne, układ ten pracuje jedynie wtedy, gdy pracuje pompa paliwa. Nawet gdyby ciśnienie "uciekało" w 10 sekund po zgaszeniu silnika, to w niczym nie umniejsza jego własciwości. Poza tym sądząc po opisie ucieczki paliwa założyłeś wskaźnik przed (patrząc od kierunku płynięcia paliwa) regulatorem, który zmienia ciśnienie w zależności od podciśnienia w kolektorze (obciążenia silnika). Po włączeniu zapłonu pompa wyrównuje ciśnienie i tak ma być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 1:44, 20 Sty 2006    Temat postu:

"Nadciśnienie spada samo, jeżeli silnik pozostaje wyłączony przez kilka godzin[..]" - "Sam Naprawiam Opel Record".

Mały mam pytanie, czy ciśnienie paliwa mocno opada jak się da ostro w rurę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Pią 12:12, 20 Sty 2006    Temat postu:

Def napisał:
"Nadciśnienie spada samo, jeżeli silnik pozostaje wyłączony przez kilka godzin[..]" - "Sam Naprawiam Opel Record".

Mały mam pytanie, czy ciśnienie paliwa mocno opada jak się da ostro w rurę?


Więc tak.
Ciśnieniomierz mam pod maska więc podczas jazdy niewidzę go.
Na wolnych obrotach równe 1000RPM ma koło 2.5bara.
Jak dodaje obrotówto to do około 1800-2000RPM ciśnienie wzrasta do 3 barów i od 2000RPM ciśnienie pozostaje stałe wskazówka nawet niedrgnie.
Ale te próby były prowadzone na postoju gdy silnik niebył obciązony.
Może ktos się pokusi i zapoda sobie to w kabinie.
Zapomniałem napisac mam L-Jetronika
Jak bedzie możliwosc to zrobie zdjęcia w jaki sposób ja to u siebie umieściłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Pon 10:07, 23 Sty 2006    Temat postu:

mały- Opel Fan napisał:

Może ktos się pokusi i zapoda sobie to w kabinie.
.


Tylko pytanie po co?
Żeby mieś więcej wskażników do obserwowania?
a wrazie awarji zostać zalanym paliwem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 0:15, 24 Sty 2006    Temat postu:

żeby sprawdzić, czy potrzebna druga pompa paliwa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Wto 17:19, 24 Sty 2006    Temat postu:

To wystarczy pod maską...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 18:37, 24 Sty 2006    Temat postu:

czaroodziej napisał:
To wystarczy pod maską...

Widocznie nie wystarczy...
jak widać są tacy ktorym same obroty predkość ładowanie i temp nie wystarczają he he ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magic




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Czw 7:46, 26 Sty 2006    Temat postu:

potrzebne jeszcze temp. oleju, temp tarcz hamulcowych, ciśninie oleju, ciśnienie w oponach....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:39, 26 Sty 2006    Temat postu:

magic napisał:
potrzebne jeszcze temp. oleju, temp tarcz hamulcowych, ciśninie oleju, ciśnienie w oponach....

i jeszcze roznica predkosci tylnych kółke lewegi i prawego...

ale tak poważnie to ciśnienie i temp oliwki by sie przydało ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> PROBLEMY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin