Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2,4 kolektory i takie tam prosba o pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> PROBLEMY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
T-mek




Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek

PostWysłany: Sob 11:43, 19 Sie 2006    Temat postu: 2,4 kolektory i takie tam prosba o pomoc

Hej
wysiadla mi moja ukochana biorąca olej klekocząca dwójeczka... Crying or Very sad
..No ale świat idzie do przodu więc zamierzam wrzucic 2,4 Twisted Evil wiem że nie pasuje sprzęgło, smok, kolektor sssący..
ludzie wrzucają ciety kolektor od 3,0 :
1. czy do tego ma iść przepustnica i przepływomierz od 3,0
2. czy to bedzie chodzic na elektronice od 2,0 (LE)
3. czy pompa od 2,0 sobie poradzi, chociaz i tak prawdopodobnie będzie więcej jeździć na gazie czy tu będą jakies problemy
4. i ogólnie jesli macie jakieś pomysły i uwagi to z miłą chęcią Very Happy
Pozdrowionka!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:25, 21 Sie 2006    Temat postu:

sprawa rysuje sie tak,wsadzałem kiedyś taki 2.4 niejakiemu wilkoo-vi ,jego życzeniem było mieć orginalny kolektor ssący z 2.4 i taki pozostał!
niestety musiał być wtedy zrobiony garb na masce!
jeśli niechcesz nic ciąć można założyć kolektor z przepustnicą od 2.2,również działa
od 2,0 też sie da ale trzeba przyłożyć uszczelke od 2.2 lub 2,4 dopasować do kanałów i jak owa uszczelka pokazuje nawiercić kołki ustalajace.robiłem również kolektor od 3.0 do 2.2 .ładnie obciołem wyklepałem dekiel z alu na półokrągło i przyspawałem ,zasilanie serwa również czeba przespawać!!!! niepodobają mi sie kolektory które są obcięte i mają przyspawaną blache na płasko!!! jeśli chodzi o pompe paliwa to 2.4 jest z pompy z cih 2.0 bardzo zadowolony,znaczy bangla bez zażutu.wilkoo wraz ze świeżo wsadonym serduchem dostał instalacje z omegi a do silniczka. niebęde kłamał że to było jak bułka z masłem ale działa a drugi raz zawsze takie coś sie łatwiej robi.kolektory wydechowe niepamiętam ale 2.2 i 2.0 chyba sie nierużnią wielkością kanałów wewnącz ale które byś niewybrał to nieskładaj tego silnika na org.uszczelace pod kolektory do 2.4.ja montuje zawsze na 2.2 lepiej pasuje i kosztuje ok 30zł a nie 100 jak orginał 2.4.
Wink

poważny plus 2.4!!!!!!!!!!!!!! rozwiązanie termostatu powoduje że 2.4 dużo lepiej grzeje w zimie
pozdrawiam i miłej zabawy przy przekładce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 12:36, 22 Sie 2006    Temat postu:

globi napisał:
sprawa rysuje sie tak,wsadzałem kiedyś taki 2.4 niejakiemu wilkoo-vi ,jego życzeniem było mieć orginalny kolektor ssący z 2.4 i taki pozostał!
niestety musiał być wtedy zrobiony garb na masce!
jeśli niechcesz nic ciąć można założyć kolektor z przepustnicą od 2.2,również działa
od 2,0 też sie da ale trzeba przyłożyć uszczelke od 2.2 lub 2,4 dopasować do kanałów i jak owa uszczelka pokazuje nawiercić kołki ustalajace.robiłem również kolektor od 3.0 do 2.2 .ładnie obciołem wyklepałem dekiel z alu na półokrągło i przyspawałem ,zasilanie serwa również czeba przespawać!!!! niepodobają mi sie kolektory które są obcięte i mają przyspawaną blache na płasko!!! jeśli chodzi o pompe paliwa to 2.4 jest z pompy z cih 2.0 bardzo zadowolony,znaczy bangla bez zażutu.wilkoo wraz ze świeżo wsadonym serduchem dostał instalacje z omegi a do silniczka. niebęde kłamał że to było jak bułka z masłem ale działa a drugi raz zawsze takie coś sie łatwiej robi.kolektory wydechowe niepamiętam ale 2.2 i 2.0 chyba sie nierużnią wielkością kanałów wewnącz ale które byś niewybrał to nieskładaj tego silnika na org.uszczelace pod kolektory do 2.4.ja montuje zawsze na 2.2 lepiej pasuje i kosztuje ok 30zł a nie 100 jak orginał 2.4.
Wink

poważny plus 2.4!!!!!!!!!!!!!! rozwiązanie termostatu powoduje że 2.4 dużo lepiej grzeje w zimie
pozdrawiam i miłej zabawy przy przekładce



Opowiedz mi o tym termostacie z 2.4.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:46, 23 Sie 2006    Temat postu:

wygląda jak w 2.2 i nawet chyba jest taki sam,pasuje do 2.0 jeśli o to chodzi tylko ten wąż w kształcie litery L jest dłuższy o jakieś 2 cm ale moze naciągniesz.te termostaty wt\ystępują w silnikach 2.2 2.4 2.6 nowsze3.0 3.024v itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
T-mek




Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek

PostWysłany: Wto 0:40, 12 Gru 2006    Temat postu:

No to walczę z 2,4 z kolektorem od 3,0 i mam kolejny mały problem..
jak założyć szynę z wtryskami???
ciąć szynę z 3,0 i zaślepiać???
jak by ktoś miał zdjęcie takiej przeróbki i zapodał tutaj to było by bardzo git!!
Pozdroo!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ban0ff




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 22:54, 14 Sty 2007    Temat postu:

Witam

Ja u siebie zapodalem kolektorek z 3.0 i wyrzezbilem listwe paliwowa na wezykach jak w 2.0 z wtryskami z 2.4 i regulatorem cisniena paliwa z 2.0 (z le-jetronica 2,5 bara).
Chcialem jeszcze podpiac sobie kontrolke "check engine" i zlacze diagnostyczne. Czy moglby ktos napisac czy jest mozliwosc sprawdzenia samemu bledow i jak to sie robi?
Co do kontrolki ze schematow wyczytalem ze jest to pin 22 (brazowo-niebieski kabelek).
Ale teraz mam problem ze zlaczem diagnostycznym, przy wycinaniu instalacji elektrycznej wycialem tez to zlacze chociaz bylo niepotrzebne Smile
Mam tam 5 kabelkow:
- żółto-brązowy
- biało-brązowy
- czerwony
- brązowy
- czerwono-brązowy

z tego co mi sie wydaje to brązowy trzeba podpiac do masy, żółto brązowy do pinu 13, biało-brązowy do pinu 55.
A co z reszta kabelkow i czy dobrze odczytalem ze schematu?

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> PROBLEMY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin