Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

manta B 2,2i 1977r mattig TARGA
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> MOJE AUTO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misza




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 0:18, 06 Cze 2007    Temat postu: manta B 2,2i 1977r mattig TARGA

jak świat długi i szeroki szukałem odpowiedniego autka dla siebie.. i jak 7 to szczęśliwa liczba to do 7 razy sztuka.. ;] udało sie w końcu znaleść coś dla siebie:
po krótce co w autku jest godne wymieneinia:
- przedni pas MATTIGa
- wydech 4-2-1 + strumiennica reszta wydechu pod A grupe
- zawiecha żółte koni, spręgi -80 mm
- chmulce przód rekord 2,2 wentyle, tył bębny rekord 2,2
- dystanse przód/tył 40 mm
- maska orginalna od i400
- białe migacze
- alu ATSy 15" środek czarny, rant srebrny
- CB radio
- komputer pokładowy
- tapicerka skórzana
- fotele sportowe RECARO
- pasy 3 punktowe SCHROTHa
- silnik rekord 2,2
- rozpórka orginalna przód
- częściowa klatka w części podłogi
- CAR AUDIO kosmicznej mocy..
- zdejmowany dach typu TARGA
- chłodnica oleju
- dodatkowy wentylator
- podgrzewanie płynu do spryskiwaczy..

Czgo brakuje...
- elektryczne szyby
- zegar z kukułką Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adaśko




Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

PostWysłany: Śro 12:31, 06 Cze 2007    Temat postu: Re: manta B 2,2i 1977r mattig TARGA

Wreszcie ktoś ją przygarnął Wink. Gratulacje!!

Misza, z moich informacji wynika, że pas przedni to nie Mattig lecz Steppan. Mattig ma wyższy wlot powietrza.

A co do maski to czyżby byla ona cała z laminatu? Jeśli tak to rzeczywiście trafił się rarytasik.

Jeszcze raz gratulacje. Niech dobrze służy!

Czekam na relację z oblotu... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misza




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:32, 06 Cze 2007    Temat postu: Re: manta B 2,2i 1977r mattig TARGA

Adaśko napisał:


A co do maski to czyżby byla ona cała z laminatu? Jeśli tak to rzeczywiście trafił się rarytasik.



Istotnie maseczka jest cała z laminatu ale to na szczęście orginał.. będe jednak zmianiał ją na tę (również z laminatu zrobiona przez jakąś zapomnianą firme tuningową).. hmm gdzies mi "tę" fotka uciekła Rolling Eyes

W sumie autko jakie jest każdy widzi.. ale i tak najlepszym zaskoczeniem było zawortosć schowka.. znalazłem tam takie kwiatki jak faktury zakupu za:
-białe migacze + osobny papier na TYV na nie
-przedni zderzak
-kierownice RAIDa + instrukcje jak ja zamontować Laughing
-dodatkowo pełen skoroszyt TYVów, wszelkich serwisów, wymian...
-pełna relacja z przerabionia kasty i wzmacniania (wysunek po rysunku z opisaniem każdego komtownika, wzmocnienia, blaszki)
-w briefie widnieje silnik 2,2

Teraz na pierwszy ogień idzie zawieszenie... i pójdize do góry!!!! Laughing
Bo 3 cm prześwitu na nasze polskie drogi to zdeczko za mało Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diesel1983




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBN

PostWysłany: Wto 16:01, 19 Cze 2007    Temat postu:

a mozna wiedziaec ile dales?? Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Śro 23:04, 20 Cze 2007    Temat postu:

Byłem widziałem i Shocked Shocked Shocked

na żywca wygląda o niebo lepiej ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaclaw




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódz

PostWysłany: Pią 22:47, 22 Cze 2007    Temat postu:

mniam mniam...Smile
no oczywiście mozna się czepiac że brakuje ;
kuchenki mikrofalowej , kawiarki , automatu do lodów..hehe..itp
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 6:54, 26 Cze 2007    Temat postu:

A ja napiszę tak:
ciekawy egzemplarz, tylko kolor lakieru troszku mi nie podchodzi (kwestia gustu), no i te tylne lampy trochę nie mantowe Confused .
Ale tak ogólnie całkiem spoko.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo radości z eksploatacji- niech cieszy właściciela i jeździ niezawodnie. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misza




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 8:12, 26 Cze 2007    Temat postu: Re: manta B 2,2i 1977r mattig TARGA

Adaśko napisał:

Misza, z moich informacji wynika, że pas przedni to nie Mattig lecz Steppan. Mattig ma wyższy wlot powietrza.

Znalazłem orginalny rachunek i jest ładnie wypisane " MANTA B ZASTROW FRONT"

Adaśko napisał:

A co do maski to czyżby byla ona cała z laminatu? Jeśli tak to rzeczywiście trafił się rarytasik.

Tak maska jest cała z laminatu zrobiona przez firme GFK tak ze jest to orginał dydykowany do i400
diesel1983 napisał:

a mozna wiedziaec ile dales??


Moja słodka tajemnieca.. kończe ją właśnie spłacać.. nie było tanio ale kosmosu tez nie dałem bo sprzedawca sie nie znał Laughing

jaclaw napisał:

no oczywiście mozna się czepiac że brakuje ;
kuchenki mikrofalowej , kawiarki , automatu do lodów..hehe..itp

Obecnie pilnie poszukuje ZEGARA Z KUKUŁKĄ ma ktoś moze taki na zbyciu Laughing

Wziołem sie ochoczo za dopieszczanie maleństwa.. na pierwszy ogień poszła głowica.. jako ze dostałem komplet orginalnych uszczelek do 2,4 to stwierdziłem za jak juz cos robić dla siebie to bez kompromisów i co by w orzyszłości nie trzeba juz tego było robić Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2007-06-26
Ku mojemu ździwieniu okazało sie ze głowica jest w idealnym stanie.. gumki na zaworach pachniały jeszcze nowością... ale ze nie były to orginałyu opla to zostały natychmiast wymienione..
Wałek rozrządu ma niewielki przebieg.. popychace również.
[link widoczny dla zalogowanych]
Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2007-06-26
Spodziewałem sie jakisgoś usportowionego modelu.. jednak jest to GM czyli chyba seria..
[link widoczny dla zalogowanych]
Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2007-06-26
[link widoczny dla zalogowanych]
Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2007-06-26
I jeszcze podgląd na tylną kanape która oczywiście została obszyta skórą i głośniczki które we współpracy ze zdjętym dachem dają naprawde czadu Twisted Evil
[link widoczny dla zalogowanych]
Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2007-06-26


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GT350TA




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzesław

PostWysłany: Wto 17:18, 26 Cze 2007    Temat postu: Re: manta B 2,2i 1977r mattig TARGA

Misza napisał:

Tak maska jest cała z laminatu zrobiona przez firme GFK tak ze jest to orginał dydykowany do i400


GFK to materiał z jakiego jest wykonana maska a nie firma, która ją wyprodukowała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Sob 21:16, 30 Cze 2007    Temat postu: Re: manta B 2,2i 1977r mattig TARGA

Misza napisał:
Obecnie pilnie poszukuje ZEGARA Z KUKUŁKĄ ma ktoś moze taki na zbyciu Laughing


Z zegarem moze być problem ale mam sztuczny choryzont od samolotu to moze sie przydać Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misza




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:46, 11 Lip 2007    Temat postu:

z najnowszych odkryć po wnikliwych badaniach wszystkich kwitów okazało sie co następuje....
Manciorek miał jednak jakieś dłubnięcie ponieważ w BRIEFie pod rubryką "moc" istnieje zapis 110 kw czyli 150 kucy Very Happy
Obok orginalnego komputera od 2,2 znajduje sie komputer od ascony c 1.8 gt i o dziwo oba sa podłonczone Confused
Niestety nadal nie udało sie dojść co jest przyczyną syczenie i braku mocy Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROBECKI




Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 8:25, 17 Lip 2007    Temat postu:

Misza napisał:
z najnowszych odkryć po wnikliwych badaniach wszystkich kwitów okazało sie co następuje....
Manciorek miał jednak jakieś dłubnięcie ponieważ w BRIEFie pod rubryką "moc" istnieje zapis 110 kw czyli 150 kucy Very Happy
Obok orginalnego komputera od 2,2 znajduje sie komputer od ascony c 1.8 gt i o dziwo oba sa podłonczone Confused
Niestety nadal nie udało sie dojść co jest przyczyną syczenie i braku mocy Crying or Very sad


Hejka!
Jak tam motorek, czy już wiadomo, co padło?
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misza




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 5:28, 20 Lip 2007    Temat postu:

ROBECKI napisał:


Hejka!
Jak tam motorek, czy już wiadomo, co padło?
Pozdr.


Niestety chwilowo szlifuje moje umiejętności archeologiczne i manciorek grzecznie czeka aż przestane kopać rowy i będe miał dla niego więcej czasu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 20:23, 29 Lip 2007    Temat postu:

Misza napisał:
z najnowszych odkryć po wnikliwych badaniach wszystkich kwitów okazało sie co następuje....
Manciorek miał jednak jakieś dłubnięcie ponieważ w BRIEFie pod rubryką "moc" istnieje zapis 110 kw czyli 150 kucy Very Happy
Obok orginalnego komputera od 2,2 znajduje sie komputer od ascony c 1.8 gt i o dziwo oba sa podłonczone Confused
Niestety nadal nie udało sie dojść co jest przyczyną syczenie i braku mocy Crying or Very sad


Dwa kompy... cikawostka...
CZy odgłos s
"syczenia" zmienia tonacje przy dodawaniu gazu? a może przy zejściu z obrotów zanika???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misza




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:52, 02 Sie 2007    Temat postu:

czaroodziej napisał:

CZy odgłos s
"syczenia" zmienia tonacje przy dodawaniu gazu? a może przy zejściu z obrotów zanika???


Już wsio jasne Very Happy Okazało sie ze po wycięciu katalizatora autko obudziło sie ze snu zimowego Wink
Jutro pierwsza jazda testowa i pomiary osiągów, a że pogoda szukuje sie dobra to bez daszku mani pogna ile sił Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> MOJE AUTO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin