Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silnik z senatora 3.0 z 88 do manty ze skrzynia V ????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> HYDE PARK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diesel1983




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBN

PostWysłany: Czw 9:00, 09 Lis 2006    Temat postu: silnik z senatora 3.0 z 88 do manty ze skrzynia V ????

w mojej mancie umarł silnik i korzystajac z tej okazji postanowilem cos z tym zrobic. ponieważ w mjej okolicy ciezko mi bylo znalesc dobry 2.0 silnik a natrafilem na kilka 3.0 wpadlem na pomysl czy by go niezaasaptowac. powstaje tylko pytanie czy bedzie pasowal do mojej skrzyni 5 i mocowan by nie pchac sie w wieksze koszty???? Czy moglby mi ktos w tej sprawie pomoc????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Czw 11:17, 09 Lis 2006    Temat postu:

jak nie chcesz sie "pchać w koszty" to poszukaj 2.0 lub 2.2
3.0 moze pasować do skrzyni ale ... upchniecie tego pod maska nie jest proste nie wystarczy wyjąć stary silnik i włożyć nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 15:04, 09 Lis 2006    Temat postu:

Skrzynia podpasuje, nie podpasuje zawieszenie i chłodnica, mocowanie poduszek silnika... i różne inne.
pozdr!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaclaw




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódz

PostWysłany: Sob 18:41, 11 Lis 2006    Temat postu:

przede wszystkim ciężar o wiele wiekszy
potem auto bedzie ładnie jechało na wprost
manta ładnie skreca, bez wspomagania a można dosłownie jednym palcem prowadzic a potem,nie wiem
niech napisza ci co jeżdza na cihu 3,0czy ma to wpływ na prowadzenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wilkoo
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 12:24, 17 Lis 2006    Temat postu:

Za ciężki jest ten silnik do mani.... Z tego co słyszałem, to cieńko się prowadzi...
Najlepiej by odpowiedział Robert od nas z kraka, bo miał 3.0 z senatora, i wkońcu zmienił na 2,4....

Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:33, 17 Lis 2006    Temat postu:

a ty robaczku też masz 2.4 i chyba nienażekasz.jak ktoś woli jeżdzić kutrem torpedowym to wsadza 3.0 !!!!!!
niestety tej CIĘŻKIEJporażki inaczej nazwać nieumiem.pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diesel1983




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBN

PostWysłany: Pią 22:08, 17 Lis 2006    Temat postu:

a 2.4 jak wchodzi? tez tylko miske sie zmienia i wszystko gra??? apropo Smile ma ktos jakis taki silnik z okolic LBN ?????????????????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 0:36, 18 Lis 2006    Temat postu:

Zawsze chciałem mieć KUTER TORPEDOWY !!!!
<lol> <lol> <LOL>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Sob 11:43, 18 Lis 2006    Temat postu:

Def napisał:
Zawsze chciałem mieć KUTER TORPEDOWY !!!!
<lol> <lol> <LOL>


Kuter Laughing Laughing Laughing
Przyznaj sie że chodziło ci o 6ciopak ... Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 12:58, 18 Lis 2006    Temat postu:

Kuter torpedowy z sześcioma działami kaliber 55mm Laughing i z wyrzutnią tylną, 2,5 cala Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:48, 19 Lis 2006    Temat postu:

ja wole motorówke szybkobierzną 2400 z zamontowanym karabinem maszynowym gatlinga. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baran




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 14:29, 23 Lis 2006    Temat postu:

wilkoo napisał:
Za ciężki jest ten silnik do mani.... Z tego co słyszałem, to cieńko się prowadzi...
Najlepiej by odpowiedział Robert od nas z kraka, bo miał 3.0 z senatora, i wkońcu zmienił na 2,4....

Cool


Nie ma tragedii. Trochę polatałem z tym motorkiem. Owszem czuć jego masę ale kuter torpedowy to nie jest i na pewno nie leci aż tak do przodu ... Akumulator chowamy do plecaka i bilans wagowy nam się poprawia ... Aha, mimo wszystko trzeba mieć trochę siły w rękach. To juz nie jest zabawka dla małych chłopców i dziewczynek Twisted Evil Nakoniec dodam, że silniczek był cofnięty do kabiny co nie jest bez znaczenia Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:52, 26 Lis 2006    Temat postu:

widziałem ten pojazd którym sie poruszałeś i wszystko co mówisz to prawda ,cofnięcie silnika ma bardzo duże znaczenie
lecz nagrzewnica została praktycznie w 85% zatkana żeby zrobić miejsce motorkowi.jak to grzało?
pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baran




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 10:31, 27 Lis 2006    Temat postu:

Żałośnie grzało. W sezonie luzik bo po co dogrzewać. W chłodne jesienno-zimowe wieczory ogólnie było chłodno wewnątrz tj. jazda w rozpiętej kurtce (nie kożuchu ani płaszczu). Szło wytrzymać, temp wnętrza jak w budunku użyteczności publicznej gdzie często otwiera siędrzwi Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> HYDE PARK Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin