Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna MANTA-TUNERS.PL
MANTA CLUB KRAKÓW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

linki do stronek technicznych
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> HYDE PARK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pią 8:26, 16 Gru 2005    Temat postu: linki do stronek technicznych

Ze stronki garbusowej słowniczek techniczny napewno sie komus przyda
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:50, 17 Gru 2005    Temat postu:

obejrzalem,pomysł niekiepski z tym słownikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 10:55, 18 Gru 2005    Temat postu:

Słowink to pikuś... fajnie omawiaja wałki... szkoda że to smierd....y "garbus'.... Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czaroodziej dnia Śro 22:21, 04 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Pon 18:51, 19 Gru 2005    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 0:13, 20 Gru 2005    Temat postu:

i jeszcze jedna stronka Baaardzo ciekawa
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:06, 03 Sty 2006    Temat postu:

Kumpla wynalazek e-30 M5 [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
monstermanni




Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 12:49, 08 Sty 2006    Temat postu:

Obróbka głowicy:
[link widoczny dla zalogowanych]
...i dół siln. Wink :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaroodziej




Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: w-wa

PostWysłany: Nie 20:16, 08 Sty 2006    Temat postu:

monstermanni napisał:
Obróbka głowicy:
[link widoczny dla zalogowanych]
...i dół siln. Wink :
[link widoczny dla zalogowanych]


Dosyć droga zabawka... ja używam elektrycznej maszynki... coś w rodzaju diaksika ale z prostym wyjściem... ma troszke więcej obrotów (7500-32000) i sporo większą moc, dlatego też ostatnio samo polerowanie odbywa się za pomocą listkownic (papier ścierny na ośce stalowej) a wstępne obróbki kanałów robie frezami do stali kwasówki... pierwszą głowice robiłem kamieniami do żeliwa... ale strasznie sie pyli...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 22:15, 08 Sty 2006    Temat postu:

klasa DREMEL? 3,2 mm czy większa? bo na trzpienie 3.2mm to trudno o jakiś większy frez, same maleństwa. Ale idą w "mięsie" jak burza!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globi




Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:22, 09 Sty 2006    Temat postu:

zawracanie głowy!! ja bawie sie już głowicami około 5 roczków i zgromadziłem pare zabawek .ja obrabiam głowice i inne elemęty szlifierkami pneumatycznymi 32000rpm mam własne jakieś 3 sztuki do tego w pracy kontowa 90st wszystko to na trzpienie 3,2 i 6mm do tego wiertarke pneumatyczną.do tego frezy rużnej średnicy i granulaci papierki ścierne trzpienie szmatki itd ,to co opisujecie czuli elektryczne urządzenia nadają sie najlepiej do zakamarków i polerowania komory spalania.niestety ta pneumatyka tania niejest bo szlifierka to ok 140-170zł szt czeba posiadać kompresor dość duży żeby miał conajmniej 500l wydajności bo mniejszy prędko skończy żywot.najdroższe są frezy,polskie to jakieś 30 zł i wystarczają na jedną głowice a zagraniczne to ok 120-130zł sztuka.pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mały- Opel Fan




Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WuWuA

PostWysłany: Pon 19:18, 09 Sty 2006    Temat postu:

globi napisał:
zawracanie głowy!! ja bawie sie już głowicami około 5 roczków i zgromadziłem pare zabawek .ja obrabiam głowice i inne elemęty szlifierkami pneumatycznymi 32000rpm mam własne jakieś 3 sztuki do tego w pracy kontowa 90st wszystko to na trzpienie 3,2 i 6mm do tego wiertarke pneumatyczną.do tego frezy rużnej średnicy i granulaci papierki ścierne trzpienie szmatki itd ,to co opisujecie czuli elektryczne urządzenia nadają sie najlepiej do zakamarków i polerowania komory spalania.niestety ta pneumatyka tania niejest bo szlifierka to ok 140-170zł szt czeba posiadać kompresor dość duży żeby miał conajmniej 500l wydajności bo mniejszy prędko skończy żywot.najdroższe są frezy,polskie to jakieś 30 zł i wystarczają na jedną głowice a zagraniczne to ok 120-130zł sztuka.pozdro


Ja swoją głowice co mam obecnie założoną to własnie szlifierka pneumatyczna rozwiercałem. Co do powietrza to kompresor porządny budowa podobny do kompresora co macie do 2.4 (łopatkowy - jak pompa oleju w cih'u) ciśnienie stałe 12bar wydajnosc porząda. Very Happy

Co do frezów to zakupiłem 2 frezy ale niezużyłem ich na 1 głowicy. W polvis były po 130zł sztuka na alegro koles sprzedawał tez tej samej firmy ale sporo taniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B CC




Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów/Olsztyn

PostWysłany: Wto 15:45, 10 Sty 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Opis jak zwiekszyć moc CIH
i przypadek z życia jak blok potrafi peknać sporo ciekawych zeczy w 2002engine


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
monstermanni




Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:02, 10 Sty 2006    Temat postu:

B CC napisał:
http://homepage.ntlworld.com/david.jackson17/index.htm
Opis jak zwiekszyć moc CIH
i przypadek z życia jak blok potrafi peknać sporo ciekawych zeczy w 2002engine

...to chyba doskonały przykład co taki wał:
[link widoczny dla zalogowanych]
może zrobić z blokiem Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Def




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:32, 11 Sty 2006    Temat postu:

Hmm, silnik pędzony na throttle-bodies. To mi dało troszkę do myślenia. Chyba jednak odpuszczę sobie "ostrzenie" wału korbowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reaven41




Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski

PostWysłany: Śro 22:11, 11 Sty 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] moze czasem sie komus przydac Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MANTA-TUNERS.PL Strona Główna -> HYDE PARK Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin